۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 319435

قائم مقام وزیر نیرو با تاکید بر اینکه نیازمند برنامه دقیق، پشتیبانی مالی و هدایت های برنامه ای در حوزه پدافند غیرعامل هستیم گفت: باید با عزم جدی و تلاشی جمعی زیرساخت های صنعت برق را آسیب ناپذیر کنیم.

بخش هایی از تهران امروز خاموش شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبر انلاین،ستار محمودی روز شنبه در آیین آغاز رزمایش سراسری پدافند غیرعامل کشور با عنوان محرم در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برگزار شد افزود: برهمین اساس و برای تحقق این مهم، توجه به حوزه پدافند غیرعامل یکی از اولویت های اصلی وزارت نیرو است. 

وی با بیان اینکه برق یک انرژی حیاتی است که می تواند تمام ارکان یک کشور را تحت تاثیر قرار دهد تصریح کرد: توسعه صنعت برق همواره تداوم داشته و در همین راستا پیشتاز کشورهای منطقه بوده ایم.

محمودی به تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقاوم سازی زیرساخت های صنعت برق اشاره و اظهار کرد: این تمهیدات که برای دوران پسا تحریم در نظر گرفته شده نیازمند حمایت سایر دستگاه های اجرایی کشور از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی و پدافند غیر عامل است.

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه بخش های توسعه صنعت برق و آب وزارت نیرو در گذشته باقی نمانده و همواره به تحولات فناوری توجه داشته است خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی با توجه به پیشرفت های رخ داده به ویژه در صنعت حمل و نقل برقی آمادگی حرکت در این راستا نیز در وزارتخانه وجود دارد.

رزمایش رزمایش پدافند غیرعامل تحت عنوان رزمایش محرم و با رمز یا علمدار کربلا با حضور سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو و سیدحسین هاشمی استاندار تهران آغاز شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.