امین غلام نژاد: لوئیس انریکه مارتینس، سرمربی جوان و موفق بارسلونا در آستانه بازی تیمش مقابل ختافه در کنفرانسی خبری شرکت کرد ...

انریکه: نتیجه ال کلاسیکو سرنوشت ساز نیست

 و در مورد مسایل مختلفی ازمصدومیت ستاره‌هایش گرفته تا مشکلات پیش روی بارسا به اظهارنظر پرداخت. در اینجا می‌توانید گزیده ای از صحبت‌های او را مطالعه کنید.

 

    تساوی مقابل ویانوونسه: برخی از بازیکنان تیم در آن بازی نشان دادند که می‌توانند دقایق بیشتری برای تیم بازی کنند.

    آدریانو وصحبت اخیرش: آدریانوگفته که نیازی به اثبات چیزی به کسی ندارد. همه ما اورا می‌شناسیم واز سطح فوتبالی وعملکردش مطلعیم.او یکی از بازیکنانی است که سالیان زیادی در بارسا بازی کرده.آدریانو فردبی نظیری از نظر تربیتی است و نقش پررنگی در رختکن دارد. هرگز تاحالا به کسی بی احترامی نکرده.

    مصدومیت داگلاس: او اصلاً شانس ندارد.87 و خرده‌ای دقیقه با استخوان شکسته بازی کرد و به توپ ضربه می‌زد. این نشان دهنده انگیزه های او برای حضور هرچه بیشتر درترکیب تیم است ودوست دارد تا هرچه زودتر به روزهای اوج بازگردد. ما متوجه شکستن استخوان پایش نشده بودیم؛ وگرنه ادامه حضور چنین بازیکنی درزمین معنا نداشت. ما باید یک ماشین اشعه ایکس داشته باشیم.

    مشخص شدن صدرنشین در ال کلاسیکو: علاقه زیادی دارم تا تیمم قهرمان لالیگا شود. ترجیح می‌دهم تیم ما درصدر باشد.بازی ال کلاسیکو، بازی هیجان انگیز وجذابی خواهد بود، ولی سرنوشت ساز، نه. به هیچ وجه.زمان زیادی تا ال کلاسیکو مانده.خیلی دوست دارم که ال‌کلاسیکو زودتر از راه برسد تا دیگر این‌ها را از من نپرسید. هدف تیم ما قهرمان شدن است ونه صدرنشینی با سه یا چهار امتیاز برتری در آستانه یک بازی.

    بازی کردن با دو بال تهاجمی: من برای خیلی چیزها برنامه ریزی می‌کنم: تغییر سیستم بازی؛ استفاده از دو، سه یا چهار مهاجم. بازی با یک محور یا دو محور. برای کمک به تیم به همه گزینه‌ها فکر می‌کنم.

    ساندرو و منیر: من از عملکرد آنها راضی هستم.گرچه آنها به گل نرسیده اند ولی در گل‌های زیادی مشارکت داشته اند.

    عملکرد پاتو: او بازیکن بزرگی است. ولی نمی‌توانم دراین باره نظر بدهم.چون لیگ برزیل را دنبال نمی‌کنم. فراتر از این‌ها، من عادت ندارم که درمورد بازیکنانی که دربارسا بازی نمی‌کنند،نظر بدهم

    مسی: تنها خواسته تیم ما این است که مسی به 100 درصد آمادگی برگردد. جدای از اینکه به ال کلاسیکو خواهد رسید یا نه.

    نگرانی برای گلزنی تیم: ما در این زمینه خیلی بهتر شده ایم. اخیرا بیشتر گل می‌زنیم و نگران این موضوع نیستم. خوشحال می‌شوم که منیر وساندرو هم گل بزنند، ولی از عملکردشان راضی هستم. آنها در گل‌های تیم نقش دارند و می‌توانند بهتر هم بشوند.

    جنجال میان روسی و مارکس: من از مسابقات موتورسواری خیلی خوشم می‌آید، ولی آن صحنه را ندیده ام.

     نشانه های مصدومیت: ما در تیممان مصدومان مهمی از جمله دانی آلوس، رافینیا و مسی را داریم که نبود آنها تأثیرهایی هم گذاشته و این‌ها قابل پیش بینی نیستند. بحث، بحث شانس است. ما از نظر فیزیکی در شرایطی بدتر از سال قبل نیستیم، ولی می‌دانیم که از برخی از بازیکنان، بیش از آنچه خواسته مان است، کار می‌کشیم. امیدوارم که در پایان فصل، چوب این مصدومیت‌ها را نخوریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.