قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "سهم دوبرابری موافقان برجام از صدا و سیما" و "وام ۱۰میلیونی خرید کالا به همه مردم" تا "آمریکا مشکل منطقه است نه راه حل"

رهبر انقلاب در دیدار وزیر امورخارجه، سفرا و کاردان جمهوری اسلامی، مواضع مستدل نظام درباره سوریه، عراق، قلسطین، یمن و بحرین را تشریح کردند.

در تیتر یک روزنامه "قدس" می خوانیم: "رهبر معظم انقلاب در دیدار وزیر خارجه، سفیران و کارداران نظام: "آمریکا «مشکل» منطقه است نه راه حل"

روزنامه "سیاست روز" هم تیتر یک خود را به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان وزرات خارجه و سفرا اختصاص داده است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "تصمیم گیری کشورهای دیگر درباره یک نظام حکومتی، بدعتی خطرناک است"

دو روزنامه "جام جم" و "عصرایرانیان" نیز در تیتر یکی مشابه نوشتند: "مذاکره با آمریکا درباره منطقه بی معناست"

دو روزنامه "کیهان" و "جوان" هم تیتر یکی مشابه داشتند: "سیاست خارجی با رفت و آمد دولت ها تغییر نمی کند"

تیتر چند روزنامه دیگر در این خصوص به این شرح است:

وطن امروز: "منطقه انقلابی می ماند"

آفتاب یزد: "تلاش و جدیت تیم مذاکره کننده قابل تحسین است"

ابتکار: "تدین مهم ترین نقطه قوت آقای ظریف است"

***

وام 10میلیونی خرید کالا به همه مردم

روزنامه "قدس" نوشت: "رئیس کل بانک مرکزی خبر داد: پرداخت وام 10میلیونی خرید کالا به همه مردم"

صدور کارت اعتباری خرید با نام کارت خرید کالای ایرانی که فقط می‌تواند به خرید کالاهای ساخت ایران اختصاص یابد با حداکثر قدرت خرید 10 میلیون تومان ارائه می‌شود که به کل اقشار جامعه تعلق می‌گیرد اما به‌منظور جلوگیری از ازدحام این مهم به‌تدریج و بر اساس یک برنامه زمانی انجام می‌شود.

***

شیر از سفره ایرانی رفت

پس از اجرای هدفمندی یارانه ها مصرف لبنیات به یک سوم کاهش یافته است؛ در همین راستا روزنامه "قدس" از کاهش مصرف شیر پس از اجرای هدفمندی نوشته است. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "شیر از سفره ایرانی رفت!"

در این روزنامه می خوانیم: " انتظار می‌رود، مسؤولان با توجه به شرایط موجود اقدام‌ها و تدابیری  را به کار بگیرند که از یک سو سلامت افراد جامعه بیش از این در معرض خطر قرار نگیرد و از سوی دیگر در راستای حمایت از صنایع و تولیدکنندگان شیر و فراوردهای لبنی تصمیم گیری‌های منطقی صورت بگیرد تا در آینده خانوارها مجبور نباشند هزینه های بیشتری برای سلامت خود پرداخت کنند."

***

ورشکستگی غیرعلنی برخی موسسات غیرمجاز

روزنامه "آفتاب یزد" در تیتر یک خود از "ورشکستگی غیرعلنی برخی موسسات غیرمجاز" می نویسد. در این روزنامه و از قول "حمید میرمعینی کارشناس اقتصادی" می خوانیم: "عمدتا سرمایه گذاری این موسسات در بخش املاک و مسکن بوده است. با توجه به رکود بازار مسکن امکان نقد شدن این نوع دارایی ها برای موسسات غیرمجاز وجود ندارد، علاوه بر اینکه بازدهی ای که سرمایه گذاری این موسسات باید برای آنها می داشت محقق نشده است."

***

سهم دوبرابری موافقان برجام از صدا و سیما

روزنامه "جوان" از پاسخ مستند رئیس رسانه ملی به منتقدان نوشته است. در تیتر این خبر می خوانیم: "موافقان برجام 1800دقیقه بیش از مخالفان تریبون داشتند"

روزنامه "کیهان" از "تهدید سرافراز در مجلس بات ابزار بودجه" نوشته است. در مطلبی تحت عنوان "سهم دوبرابری موافقان برجام از صدا و سیما کافی نبود!" می خوانیم: "در حالی که صدا و سیما در موضوع بررسی برجام بیشترین وقت را به موافقین دولت و حامیان برجام اختصاص داده بود رئیس رسانه ملی دیروز با حضور در جلسه فراکسیون رهروان از سوی حامیان دولت مورد مواخذه قرار گرفت که چرا دقایقی را به منتقدین برجام اختصاص داده است!"

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    10 0
    وام 10میلیونی هم مثل سهام عدالت به یه تعدادی دادن به یه عده زیادی ندادن تازه برای اون هم الان کلی نقشه کشیدن که چجوری اختلاسش کنن
  • کارمند IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 0
    وام خرید کالا دوباره تورم وگرانی کالاهای تولید داخل را به دنبال دارد مایحتاج ضروری مردم هزینه پرکردن شکم خانواده ها می باشد وهزینه های گزاف دارو و درمان و مدرسه است دولت اگر راست میگه این بسته خدماتی خود را برای کمک خرجی خانوادها آزاد بگذارد نه اینکه فقط انحصاری خرید کالا با خرید لوازم خانگی به بدهی کارمندان و اقشار آسیب پذیر اضافه می شود وسود جویان هم در کمینند.این کتر دولت هم مثل وارد کردن بنزین از خارج و صنعت داخلی را حذف کرد مگر بنزین تولید داخل با دانش ایرانی چه مشکلی داشت مردم همه چیز را می دانند در روز انتخابات 7 اسفند استراتژی ها را مردم ترسیم خواهند کرد نه .....
  • ناصر IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 0
    جانم فدای رهبرم. سید علی جان جانان ولی مومنان جانشین امام حاضر غائب از نظر