۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 319796

 مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بارش برف و وزش باد، شماری از گردنه های ارتباطی زنجان را با کولاک موضعی مواجه کرده است.

کولاک در گردنه های ارتباطی زنجان

به گزارش قدس آنلاین، مسعود خوشکام در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون برخی گردنه های زنجان ازجمله ذاکر و خانچای در مسیر ارتباطی زنجان طارم و قلی کندی در زنجان - دندی، کولاک موضعی وجود دارد و لازم است رانندگان جهت تردد در آنها به حتم زنجیرچرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند.
وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف در کلیه مسیرهای ارتباطی زنجان لازم است رانندگی ها با احتیاط بیشتر و رعایت دقیق قوانین و مقررات ایمنی صورت گیرد و هشدارها و توصیه ها نیز از سوی رانندگان بسیار جدی گرفته شود.
خوشکام با بیان اینکه از صبح امروز /دوشنبه/ آمد و شد خودروها در مسیر ارتباطی زنجان - طارم با زنجیرچرخ صورت می گیرد یادآورشد: بارش برف در مسیر ارتباطی زنجان - طارم به حدی بود که راهداران را مجبور به انجام عملیات برف روبی، نمک پاشی و تیغ زنی کرد.
وی از کسانی که قصد اطلاع از وضعیت راه های ارتباطی استان زنجان را دارند خواست با سامانه پیامکی 1000241141، تلفن خدماتی 1816 و تلفن گویای 141 ارتباط برقرار کنند. 
ریزش برف شنبه شب نیز رانندگان عبوری از مسیر ارتباطی زنجان - طارم، را غافلگیر کرد و این بارش به حدی بود که راهداران مجبور شدند سه بار عملیات برف روبی و تیغ زنی را در این مسیر انجام دهند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.