قدس آنلاین – سبزوار : مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: نسل امروز انقلاب وظیفه سنگینی در برابر حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

یکی از مهمترین وظایف در جامعه حفظ یاد شهدا است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار حجت الاسلام سعید مهدوی که در یادواره 180شهید دانش آموز بسیجی سبزوار سخن می گفت افزود: دشمن با تشکیل جبهه جنگ نرم در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و نسل امروز انقلاب افسران جنگ نرم و در خط مقدم مبارزه با این هجوم هستند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون رشادت شهدا و رزمندگان است ادامه داد :  به برکت خون شهدا ما در عرصه نبرد میدانی در دوران دفاع مقدس پیروز و سربلند بودیم و امروز وظیفه جوانان انقلابی تاسی از شهدای دوران دفاع مقدس و حضور فعال در جبهه جنگ نرم است.

وی اضافه کرد :  یکی از مهمترین وظایف در جامعه حفظ یاد شهدا است و برگزاری این یادواره ها می تواند در این عرصه مفید و موثر باشد.

وی با اشاره به وظیفه بانوان در زمینه حفظ حجاب فاطمی در جامعه یادآور شد: آسیب زدن به موضوع حجاب از مهمترین کارهایی است که دشمن در دستور کار قرار داده لذا خواهران ما باید در این زمینه هوشیار باشند.

شهید احمد نظیف با 11 سال سن کوچکترین شهید دانش آموز سبزوار است که در منطقه عملیاتی قلاویزان از توابع شهرستان مهران در سال 62 براثر ترکش خمپاره به شهادت رسید. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.