قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز با بیان اینکه راه‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: راهیان نور بزرگ‌ترین مانور فرهنگی کشور است.

 راهیان نور بزرگ‌ترین مانور فرهنگی کشور است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ماهیت و هویت استکبارستیزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مصداق بارز استکبار، آمریکای جنایت‌کار است و در صورت نبود استکبار‌ستیزی اسلام ناب محمدی به اسلام آمریکایی تبدیل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی می‌خواهد مرگ بر آمریکا گفتن مردم ایران را با توجه به توافق هسته‌ای کمرنگ‌تر کند و چنین وانمود کند که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، پرچم آمریکا را آتش نمی‌زنند و شعار مرگ بر آمریکا در ایران کم‌رنگ شده اما اشتباه می‌کنند افزود: چون ماهیت و هویت انقلاب اسلامی استکبارستیزی است شعار مرگ بر آمریکا همچنان در ایران اسلامی به ویژه در آذربایجان رساتر از همیشه طنین‌انداز است.

 

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راه شهدا، راه غیرت و سربلندی است و سرافرازی ایران اسلامی به برکت ایثار و فداکاری شهداست، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران سرمشق و الگوی جهانی برای مردم آزاد جهان هستند که ایستادگی ملت‌ها در برابر ظالمان و زورگویان ثمره خون شهدای غیرت‌آفرین ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز با بیان اینکه راه‌حل تمام معضلات کشور حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: باید به آرمان و اهداف شهدا توجه و عنایت بیشتری شود.

وی با تاکید بر حفظ فرهنگ شهادت در میان اقشار مختلف جامعه بیان داشت: رسالت عصر حاضر همه ما حفظ فرهنگ شهادت است و باید بدانیم که راه‌حل بسیاری از معضلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ترویج این فرهنگ است.

عباسی با اشاره به مسئولیت همگان در قبال شهدا تصریح کرد: ادامه راه شهیدان، ترویج فرهنگ شهادت و آرمان‌های شهدا وظیفه امروز تمام ملت ایران و مسئولان است.

وی از اعزام 3 هزار و 870 دانش‌آموز دختر و پسر در قالب 86 اتوبوس از دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب خبر داد و افزود: همزمان با هفته دانش‌آموز از 18 آبان ماه اعزام این کاروان‌ها آغاز می‌شود.

عباسی خاطرنشان کرد: همواره در طول این سفر راویان و روحانیان مجرب برای آشنایی بهتر با مناطق جنگی و معنویت‌افزایی همراه دانش‌آموزان خواهند بود.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان در سنین نوجوانی با فرهنگ شهید و شهادت عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از اهداف اعزام جوانان و دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی آشنایی با فداکاری ملت غیور و شجاع بوده و عمل به خواسته‌های شهدا مهم‌ترین دلیل حفظ ارزش‌های اسلامی بوده و آن‌ هم حفظ شئونات اسلامی، نه تنها در مناطق جنگی، بلکه در جای‌جای کشور است.

عباسی مناطق جنگی را که دانش‌آموزان برای بازدید اعزام می‌شوند، جزو امن‌ترین مناطق کشور برشمرد و گفت: امروز تنها دلیلی که دشمنان نظام جرات نزدیک شدن به مرزهای وسیع ایران را ندارند، شجاعت و مقاومت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.