عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی‌ها در ارتباط با آمریکا می‌گویند گذشته‌ها را باید فراموش کرد و در جواب باید بیان کرد جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا فراموش نمی‌شود.

رحیم‌پور ازغدی: اعتماد به آمریکا چیزی جز خیانت در پی ندارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حسن رحیم‌پور ازغدی صبح امروز در آیین مرگ بر آمریکا که در مسجد سید اصفهان برگزار شد با بیان اینکه مسئله برجام روشن شده است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری شرایط برجام را تعیین کرده‌اند و به‌نظر من آمریکایی‌ها به شروط مقرر شده عمل نمی‌کنند و  بر اساس تجربه اعتماد به آمریکا چیزی جز خیانت در پایان نداشته پس دولت باید در راستای قانون اساسی و حقوق مردم ایران در مسر برجام حرکت کند.

وی با ابراز اینکه با توجه به شروط رهبر معظم انقلاب بعید است طرف غربی به تعهدات خود عمل کند، افزود: جنایت کردن و در مقابل لبخند زدن شیوه و رفتار آمریکا با کشورهای مختلف است و آمریکا با صفات شیطانی خود سعی در ایجاد نفاق و دروغ‌گویی میان ملت‌های مختلف دارد که بر اساس اسناد کشف شده در لانه جاسوسی نوع رفتار آمریکا با ایران همیشه به‌یک‌گونه و مستکبرانه بوده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری اینکه آمریکا از قبل انقلاب اسلامی سعی در نفوذ به‌شیوه‌های مختلف در نظام داشته است، خاطرنشان کرد: رویکرد عضوگیری در گروه‌های مختلف به‌ویژه کمونیست‌ها، لیبرال‌ها، مذهبی‌ها و روحانیت از انواع نفوذ آمریکایی‌ها در کشور ماست تا با این نفوذ‌ها کسانی را که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند افراطی مورد خطاب قرار دهند.

رحیم‌پور ازغدی با اعلام اینکه برخی از دولت‌مردان تغییر کرده‌اند، گفت: 37 سال از انقلاب می‌گذرد و آمریکا نه تنها عوض نشده بلکه عوضی‌‌تر نیز شده است و برخی‌ها نیز در بدنه نظام دم از دوستی و ارتباط با آمریکا می‌زنند و اعلام شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را افراطی‌گری می‌دانند.

وی با بیان اینکه ادامه راه بدون شعار مرگ بر آمریکا ممکن نیست و بی‌معناست، اظهار داشت: هنوز در این کشور افرادی هستند که آمریکا را قبله‌گاه خود می‌دانند و بر اساس عقل و منطق برخی از این افراد، بسیاری از شعارهای ابتدای انقلاب و سخنان امام راحل نوعی افراطی‌گری است اما اینان باید بدانند انقلاب اسلامی انقلاب امام و مردم ایران است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.