به مناسبت اربعین عروج ملکوتی«مهاجران الی الله» با حضور خیل عظیمی از زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی محفل قرآنی برگزار شد.

محفل با شکوه قرآنی در حرم مطهر رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این محفل با شکوه قرآنی همزمان با چهلمین روز جان باختگان فاجعه منا، بعد از نماز مغرب و عشاء با مرکزیت رواق امام خمینی(ره) با قرائت زیارت امین الله توسط مداح عصمت و طهارت «امیر عارف» آغاز شد.

در ادامه این برنامه «هادی اسفیدانی» قاری بین المللی کشورمان به قرائت سوره مبارک شوری و «حمید شاکرنژاد»، قاری ممتاز کشور و شاهد عینی فاجعه منا در یادبود «مهاجران الی الله» به قرائت سوره الرحمن پرداختند.

بر اساس این گزارش پس از قرائت قرآن و مدیحه سرایی حجت الاسلام والمسلمین «محمد سیدآبادی» به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن گرامیداشت چهلمین روز درگذشت جان باختگان سرزمین منا، اظهار داشت: کسانی که در سرزمین منا جان باختند، مرگی شهادت گونه داشته و انشاءالله در نزد پروردگار عالمیان از رفیع درجات بهرمند خواهند شد.

وی ادامه داد: فاجعه منا، یکی از سهمگین ترین جنایات آل سعود بر امت اسلامی بشمار می رود و این مهم نشان از بی کفایتی آل سعود، از برگزاری مناسک حج دارد.

خطیب ویژه برنامه چهلمین روز درگذشت «مهاجران الی الله» افزود: اکنون در این محفل قرآنی با شکوه که مصادف با شب و روز جمعه قرار گرفته باید دست به دعا برداشته و از خدای متعال ظهور حضرت مهدی(عج) را مسئلت کرده تا ایشان عدالت را در سراسر جهان نهادینه کنند وشر دشمنان اسلام را به خودشان برگرداند.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم دعای پر فیض کمیل توسط حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی حمیدی» قرائت شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.