قدس آنلاین: سخنگوی کاروان پیاده انصارالحسین(ع) گفت: پانزدهمین کاروان پیاده مشهد – کربلا (کاروان انصار الحسین) که سفر معنوی خود را از مشهد مقدس تا کربلای معلی با پای پیاده آغاز کرده است، آخر این هفته به مرز شلمچه می‌رسد.

 کاروان پیاده انصارالحسین(ع) آخر این هفته به شلمچه می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ارجمند، سخنگوی این کاروان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: این کاروان متشکل از حدود 60 نفر از عاشقان و دلدادگان حسینی است که برای پانزدهمین سال متوالی سفر معنوی خود را 27 شهریورماه امسال از جواربارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، در مشهد به قصد زیارت بارگاه ملکوتی حضرت باعبدالله الحسین (ع)، در کربلای معلی آغاز کرده است.

وی بیان کرد: این کاروان بعد از عبور از شهرهای تربت حیدریه، بجستان، فردوس، طبس، خوربیابانک، نائین، ورزنه، شهرضا، دهاقان، بروجن، لردگان و ایذه به اهواز رسیده‌اند و اکنون به سمت خرمشهر در حال حرکت هستند و آخر این هفته از طریق مرز شلمچه وارد خاک عراق خواهند شد.

ارجمند تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این کاروان بعد از عبور از مرز شلمچه ورود  به خاک عراق راهی کربلای معلی خواهد شد و چند روز قبل از اربعین در حرم سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضور خواهند یافت.

وی گفت: کاروان پیاده انصار الحسین(ع) بعد از زیارت کربلای معلی، نجف اشرف، کاظمین و سامرا و تعدادی دیگر از بقاع متبرکه در عراق به ایران باز خواهند گشت و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته استقبال با شکوهی از این کاروان در هنگام بازگشت به مشهد با حضور مردم و مسئولان کشوری، استانی و شهری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.