قدس آنلاین - ایلام: پیکر پاک شهید صارم طهماسبی همرزم شهید چمران در جبهه های لبنان و دوران دفاع مقدس تشیع شد.

پیکر شهید صارم طهماسبی تشییع شد+ تصاویر

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم حضور داشتند که این آیین با شکوه خاصی در شهرستان شهید پرور آبدانان برگزار شد.

شهید صارم طهماسبی، آزاده، جانباز 70 درصد دوران 8 سال دفاع مقدس و از همرزمان شهید مصطفی چمران، روز گذشته بر اثر سکته قلبی و بعد از مدت ها رنج و بیماری ناشی از ترکش ها و جراحت های دوران دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت و به هم رزمان شهیدش پیوست.

گفتنی است مراسم درگذشت این سردار سرافراز و جانباز و آزاده دوران 8 سال دفاع مقدس نیز صبح امروز در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر آبدانان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و هم رزمان آن شهید بزرگوار برگزار شد.

شهید صارم طهماسبی، متولد 1333 در روستای سرابباغ شهرستان آبدانان بوده قبل از انقلاب اسلامی در کسوت مبارزه با رژیم صهیونیستی و در لبنان حضوری فعال داشته و بعد از انقلاب اسلامی نیز در دوران 8 سال دفاع مقدس در مسئولیت های مختلف عملیاتی، شناسایی، رزمی و فرماندهی یگان های پیاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان ایلام خدمات شایانی به اسلام و انقلاب نمود.

 وی، در 13 آبان سال 1363 هنگام ماموریت شناسایی در منطقه سرخر مهران از سوی گروه معروف به گوش برها به اسارت درآمد و پس از 50 ماه اسارت به آغوش ایران اسلامی بازگشت که بر اثر وجود ترکش های مختلف در سر و گردن در سال های اخیر با مشکلات جسمی زیادی روبرو بود.

پیکر پاک سردار صارم طهماسبی، عصر دیروز (16 آبان) در مراسم با شکوهی از جلوی سپاه ناحیه آبدانان بر روی دستان مردم شید پرور و ولایی شهرستان آبدانان و مسئولان کشوری، لشکری و استانی تشییع و در جوار حرم مطهر امامزاده سید صلاح الدین محمد(ع) به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حق گو IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    1 0
    حاج صارم اسوه مردانگی بود اهل ریا نبود-درمیدان جنگ تمام وجودش را نمایان کرد-ودرزمان صلح باخدای خویش همنشین شد-ودور پست ومقام خط کشید-وباآرامش قلبی به دیار یارشتافت-روحش شاد
  • مرتضی حسینی IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
    0 0
    شهید حاج صارم اسوه تقوا ومقاومت وشجاعت بود