قدس ‌آنلاین -ورامین:حاج غلامعلی تاجیک که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس سه فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود در ورامین دارفانی را وداع گفت

 پدر شهیدان تاجیک به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش قدس آنلاین از ورامین،این پدر شهید، در طول دوران هشت سال دفاع مقدس سه فرزند خود به نام های علی اکبر ، حسین و داود را راهی جبهه های نبرد حق علیه باطل نمود و آنان را فدای راه اسلام ناب محمدی کرد.
وی در سن 87سالگی و بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.

شهید داود تاجیک ایجدان ، متولد سال 1346 است که در تاریخ 29 دیماه سال 66 در عملیات بیت المقدس 2 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای حسین رضا (ع) به خاک سپرده شد.

شهید علی اکبر تاجیک ایجدان در سال 1339 دیده به جهان گشود در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال 61 همراه با همرزمان شهید چمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد ولی پیکر وی به میهن اسلامی بازنگشت و همچنان جاویدالاثر باقی مانده است.

شهید حسین تاجیک ایجدان در سال 1337 به دنیا آمد و در تاریخ 24 تیرماه سال 1368 در عملیات کربلای 8 و منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای حسین رضا (ع) به خاک سپرده شد.

شهرستان ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم اسلام کرده است .

گفتنی است پیکر پاک مرحوم حاج غلامعلی تاجیک پدر شهدان امروز صبح در میدان امام حسین علیه السلام در میان مردم شهید پرور شهرستان ورامین تشییع وبه خاک سپرده شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.