قدس آنلاین: هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب در تاریخ ۹ تا ۱۲ دی ماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

برگزاری هفتمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، تاکنون حضور بیش از 60 شرکت فعال و معتبر از استان های تهران، اصفهان، البرز، قزوین، فارس و یزد در این نمایشگاه قطعی شده و این نمایشگاه در دو سالن مجزا و در مساحتی بیش از 4500 مترمربع برگزار خواهد شد.

شرکت های حاضر در این نمایشگاه در زمینه های لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی اتیلن، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، آب شیرین کن و مواد شیمیایی مرتبط، شرکت های مشاور، پیمانکاران پروژه های سد و نیروگاه های برق آبی، تونل های آبرسانی، سیستم های پمپاژ، انتقال و آبرسانی، شبکه های توزیع، سیستم های جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه، سیستم های آبیاری و زهکشی، آبیاری قطره ای، سیستم های آزمایشگاهی، مؤسسه های تحقیقاتی و آموزشی، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط، فیلترهای صنعتی و مخازن فعالیت دارند.

گفتنی است وزارت نیرو، سازمان آب منطقه ای استان اصفهان، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و انجمن لوله و اتصالات پی وی سی ایران، نشریه سرو لاله زار و نشریه مهندسی آب از جمله حامیان این نمایشگاه هستند.

علاقه مندان به حضور در این رویداد می توانند با مراجعه به وب سایت تخصصی www.isfahanwater.ir و تماس با شماره تلفن 03136633939 در خصوص حضور و مشارکت در این نمایشگاه اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.