قدس آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی قطب ورزش جودو و کوراش است.

خراسان شمالی قطب جودو و کوراش در کشور است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، امین رشید لمیر در حاشیه مراسم استقبال از 5 مدال آور رشته کوراش و کشتی ، خراسان شمالی را قطب ورزش کوراش و جودو دانست و گفت: افتخارات پی در پی کوراش کاران و جودو کاران جوان استان در مسابقات برون مرزی نشان از قدرت و پتانسیل بالای ورزشکاران استان در این رشته است و به نظر کلیه کارشناسان ارشد رشته های ورزشی خراسان شمالی قطب ورزش کوراش ، جودو و کشتی پهلوانی است.

 وی  خاطر نشان کرد: کسب مدالهای رنگارنگ جهانی کوراش کاران و کشتی گیران حاصل برنامه ریزی و برپایی اردوهای متناوب و پی در پی است که جا دارد از تلاش و حمایتهای کلیه مربیان و پیشکسوتان ورزش استان تقدیر نمائیم.

 مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی تاکید کرد: کوراش کاران استان بارها شایستگی خود را در عرصه های بین المللی نشان داده اند و تنها با کمی بی تجربگی و کم شانسی از کسب مدال طلای رقابتهای جهانی کوراش باز ماندند که این اتفاق مهم در بازیهای مهم آتی قطعا رخ خواهد داد.

وی تاکید کرد: جوانان خراسان شمالی از پتانسیل ذاتی و بسیار بالایی در رشته جودو ، کوراش و کشتی برخوردارند و کسب موفقیت های پی در پی استان در هفته آتی به سمع و نظر وزیر ورزش و جوانان خواهد رسید.

رشید لمیر از کسب جایگاه کرسی های مدیریتی فدراسیون کوراش در خراسان شمالی خبر داد و گفت: نگاه عملیاتی ویژه ای به ورزش جودو و کوراش باید مد نظر قرار بگیرد و تلاش میکنیم با رایزنی های بیشتر کرسی های مدیریتی فدراسیون کوراش را به استان بیاوریم.

وی در ادامه به کسب موفقیت کشتی گیر استان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: کسب مقام اول وزن 97 کیلو گرم کشتی آزاد توسط امیر حسین محمدی در میان برترین های کشتی استان از اتفاقات ماندگار استان است و جوانان استان بار دیگر فعل خواستن را به نحو احسن صرف کردند و ثابت کردند که می توانند در میادین بزرگتر ملی و جهانی عرض اندام نمایند.

این مراسم با تجلیل از رضا مهنان و علی اکبر محمدی مربیان تیم ملی کوراش ، کوروش خسرویار رئیس هیئت جودو و کوراش ،سام تفضلی مربی نمونه کشتی آزاد کشور ادامه یافت.

همچنین از قهرمانان یونس ولی زاده ، مسلم نوری و هادی قدیمی نائب قهرمانان مسابقات جهانی کوراش و الیاس علی اکبری دارنده مدال برنز این رقابتها و امیر حسین محمدی نفر اول وزن 97 کیلو گرم کشتی قهرمانی کشور تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.