قدس آنلاین: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند و از این تعداد ۱۸۰ هزار نفر زن سرپرست خانوار و ۵۸ هزار نفر نیز در صف نوبت هستند.

۵ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی‌بندپی صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی که در تالار همدم مؤسسه خیریه فتح‌المبین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تبصره 16 بودجه 94، هزار میلیارد تومان اعتبار به سازمان بهزیستی اختصاص داده شده که تاکنون 10 درصد آن در اختیار قرار گرفته و برابر اعلام بانک‌های عامل تا پایان آبان ماه هم 50 درصد دیگر اختصاص می‌یابد و 40 درصد باقی مانده نیز تا پایان سال به حساب این سازمان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 میلیون و 100 هزار نفر تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند، افزود: از این تعداد 180 هزار نفر زن سرپرست خانوار و 58 هزار نفر نیز در صف نوبت هستند.

محسنی‌بندپی گفت: 48 هزار مددجو تحت حمایت اداره کل بهزیستی خراسان رضوی هستند و از این تعداد 17 هزار نفر زن سرپرست خانوار بوده و 6 هزار نفر هم در صف نوبت هستند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه‌اندازی سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: تمامی کارهای سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی انجام شده و در انتظار تصمیم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم.

محسنی‌بندپی تصریح کرد: سازمان بهزیستی برای 8900 شغل هدفگذاری کرده و اشتغال 36 هزار نفر از افراد جامعه هدف در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: 227 مرکز مشاوره خصوصی در کل کشور با سازمان بهزیستی همکاری دارند و کسانی که نیازمند آزمایش تشخیصی هستند به آژمایشگاه مخصوص معرفی می‌شوند و اگر فرد توان پرداخت هزینه‌های درمانی را نداشته باشد سازمان بهزیستی از وی حمایت لازم را خواهد داشت.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.