کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، با برنامه‌هایی متنوع برای همه سنین، به استقبال هفته کتاب و کتاب‌خوانی می‌رود.

استقبال کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از هفته کتاب

به گزارش قدس آنلاین به نفل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، رئیس اداره روابط عمومی سازمان یاد شده با اعلام برگزاری نشست خبری با حضور رئیس و مسؤولان این سازمان و اصحاب رسانه، در آغازین روز هفته کتاب، از برنامه‌های متنوع این سازمان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی خبر داد و اعلام کرد: تقدیر از اعضای فعال کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های وابسته به این سازمان، از جمله این موارد است.

محمدجواد قوی تصریح کرد: از چهار عضو فعال نوجوان کتابخانه مرکزی و کتابخانه‌های وابسته به طور ویژه و برای نخستین بار با حضور در مدارس آن‌ها و در جمع سایر دانش‌آموزان، با اهدای لوح و یک مجموعه کتاب، تقدیر به عمل خواهد آمد و همچنین به کتابخانه مدارس آنان نیز یک مجموعه متشکل از صد تا 200 جلد کتاب اهدا می‌شود. وی همچنین از اجرای زنگ کتاب در برخی مدارس مناطق محروم مشهد خبر داد و اظهار داشت: طی این برنامه که برای اولین بار اجرا می‌شود، علاوه بر معرفی یک تا دو کتاب برای دانش‌آموزان، یک مجموعه کتاب با موضوعات گوناگون نیز به آن مدارس اهدا خواهد شد.

وی در ادامه، حضور مسؤولان این سازمان را در آسایشگاه معلولین شهید فیاض‌بخش و اهدای یک مجموعه کتاب به این مرکز توانبخشی را یکی دیگر از برنامه‌های پیش رو خواند. قوی، همچنین برگزاری همایش کتابداران در کتابخانه مرکزی آستان قدس را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این مراسم علاوه بر تقدیر از کتابداران نمونه و اعضای فعال کتابخانه‌های آستان قدس رضوی،از پژوهشگران برتر سازمان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.                                     

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.