گروه تروریستی تکفیری داعش در ادامه جنایات و وحشی گری های خود با تسلط بر شهر «سرت» لیبی، ایستگاه «البخاریه» در غرب این شهر را که پیش از این در کنترل تروریست های «فجر» بود، مقر اصلی خود قرار داد و مردم بی دفاع این شهر را تهدید به اعدام های گسترده کرد.

ایستگاه البخاریه مقر اصلی تروریست های داعش در لیبی؛ تهدید مردم بی دفاع سرت به اعدام

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازایرنا ، پایگاه خبری «الیوم السابع» روز جمعه گزارش داد، تروریست های داعش ساکنان این شهر را تهدید کردند که یا توبه کنند یا کشته خواهند شد.
آنان همچنان تهدید کردند اگر ساکنان شهر از آنچه که کفر نامیده اند بازنگردند اقدام به اعدام های گسترده در داخل شهر می کنند. 
تروریست ها همچنین به امامان مساجد در خصوص اجازه ورود صوفی ها به داخل مساجد هشدار دادند مگر آنکه توبه کنند.
پیشتر نیز «حسن کرامی» مفتی تروریست های داعش به تمام کسانی که در گذشته در ارتش به عنوان افسر و یا سرباز و غیره خدمت می کردند٬ یا در هریک از نهادهای نظامی و امنیتی سمت های اداری و سیاسی داشتند و از بانک های این شهر وام گرفته و مقروض هستند و نیز تمامی افرادی که بعد از انقلاب لیبی در گروه های نظامی و کمیته های امنیتی فعالیت می کردند، هشدار داد که باید اعلام برائت کرده و توبه کنند.
گروه تروریستی تکفیری داعش با سوء استفاده از خلاء امنیتی بوجود آمده پس از انقلاب مردمی لیبی، بخش های گسترده ای از این کشور را از جمله شهر سرت را اشغال و آن را به پایگاه خود تبدیل کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.