هاشم رسایی فر: سعید محمدپور ، بهداد سلیمی و حالا سهراب مرادی به طور قطع رقابت های جهانی وزنه برداری آمریکا را از دست داد...

سهراب مرادی مسابقات جهانی و المپیک را  از دست داد

در فاصله هفت روز مانده تا آغاز مسابقات جهانی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی، فدراسیون جهانی فهرست  نفرات شرکت کننده در این ر‌قا‌بت‌ها را به روز کرد که در این فهرست نام سهراب مرادی از میان نفرات شرکت کننده در این ر‌قا‌بت‌ها حذف شده است. با این شرایط سهراب مرادی شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست داد. پیش از این و بعد از سفر علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به مجارستان و گفت و گو با تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی این امیدواری وجود داشت تا بلکه بتوان یکی از امیدهای کسب مدال تیم ملی ایران در رقابت های جهانی را برگرداند اما با اعلام رسمی فهرست وزنه برداران حاضر در آمریکا این امیدها بر باد رفت تا سهراب مرادی هم درکنار محمدپور و سلیمی دیگر وزنه بردار مدعی تیم ملی رقابت های جهانی را رسما از دست بدهد.

 

مرادی تا اردیبهشت نمی تواند وزنه بزند

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره خارج شدن نام سهراب مرادی از فهرست به روز شده مسابقات جهانی وزنه برداری گفت: فهرست نهایی نفرات روز کنگره فدراسیون جهانی مشخص می‌شود و این فهرست به روز شده زیاد نمی‌تواند مستند باشد. ما هم رایزنی‌های خود را همچنان ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: البته یکی، دو روز اخیر نامه‌ای برای ما فرستادند مبنی بر اینکه با توجه به بازنشسته اعلام کردن سهراب مرادی او تا اردیبهشت ماه نمی‌تواند در مسابقه‌ای شرکت کند. قبلا زمان بازگشت او از المپیک هم رد شده بود اما الان تا اردیبهشت ماه اعلام کرده‌اند. چون اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه فهرست مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان نیز بسته می‌شود، بنابراین بازگشت او در آن تاریخ نیز دیگر به درد ما نمی‌خورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.