قدس ‌آنلاین:در پی ۷ انفجار تروریستی در پاریس بیش از ۱۵۳ نفر کشته و دهها تن زخمی شدند

۱۵۳ کشته در ۷ عملیات تروریستی در پاریس/داعش مسوولیت انفجارها را به عهده گرفت

به گزارش قدس آنلاین ،خبرگزاری ها گزارش دادند شب گذشته چندین تروریست طی ۷ عملیات،  شب خونینی را برای فرانسویان رقم زدند. تروریست ها تنها در یکی از این عملیات ها  در سالن تئاترباتالکان پس از گروگانگیری و تیراندازی بیش از ۷۰ تن را کشتند .

پلیس فرانسه گزارش داده حال تعدادی از مجروحان وخیم است و امکان افزایش شمار کشته شدگان وجود دارد.

گفته می شود داعش مسوولیت عملیات های تروریستی را به عهده گرفته است .فراسوا اولاند ضمن لغو سفر خود برای شرکت در اجلاس گروه ۲۰ دستور بستن تمامی مرزهای فرانسه را صادر کرد.در حال حاضر پاریس به یک پادگان نظامی تبدیل شده و شهردار از مردم درخواست کرده از خانه های خود خارج نشوند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    4 0
    داعش یک گروه یا فرد نیست بلکه یک ایدئو لوژی است که اگر مهار نشود همه انسانیت را به خاک وخون میکشد تعصب در هر زمینه ای و نپذیرفتن نظر دیگران مقدمه داعشی شدن است پس سخت مراقب باشیم امشب پاریس یا نیویورک فردا هر جای دیگر
  • یک شهروند IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 1
    من ادم سیاسی نیستم اما باور دارم این کار خود فرانسه است یازده سپتامبر بهانه ای بود برای توجیه مردم امریکا برای حمله به خاورمیانه حالا اینم بهانه ای است برای راضی کردن مردم فرانسه برای حمله به خاورمیانه
  • احمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    داعش را شما ترتیب دادید وپیشرفته ترین سلاح دادید پول از عربستان وامارات وقطر سلاح از شما و عبور از طریق مملکت اردوغان اینهم گوشه کوچکی از جنایاتش، روزانه همین تعداد بلکه بیشتر در عراق وسوریه توسط داعش کشته وشهید می شوند . سالهاست این قضیه ادامه دارد اما کسی چیزی نمی گفت میگن جنگ داخلی مسلموننهاست. خب الان چی می گن؟
  • محمد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    داعش یک پدیده نامشروع است که باهمکاری بعضی کشورهای عربی واروپایی شکل گرفت و به امید خدا دامن خود انها را خواهد گرفت