قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: شرکت نفت و گاز غرب کشور برنامه کاهش آلودگی هوا را به اجرا در آورد.

شرکت نفت وگاز غرب برنامه کاهش آلودگی را به اجرا درآورد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مازیار سلیمان نژاد در دیدار با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور با بیان اینکه مشکلات محیط زیستی صنعت نفت و گاز استان در بخش های مختلف آلودگی هوا، خاک و پساب بایستی رفع شود، اظهارداشت: مدیریت شرکت نفت وگاز غرب می بایست برنامه کنترل وکاهش آلودگی های میادین نفت و گاز واقع در استان ایلام ازجمله جمع آوری، کنترل و تصفیه پسابهای نفتی و همچنین مدیریت پسماندهای عادی و ویژه را براساس دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست تدوین و به اجراء درآورد.

وی با اشاره به اینکه نصب سیستم های پایش لحظه ای و خود اظهاری و ضروری است، افزود: علاوه بر پایش خروجی ها، نصب و راه اندازی ایستگاه های سنجش آلاینده های هوای محیط در شعاع تأثیرپذیر واحدهای فعال تحت مدیریت شرکت نفت و گاز غرب در تجزیه و تحلیل وضعیت آلایندگی های هوا و نوع تعیین آلاینده های منطقه حایز اهمیت خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور نیز در این دیدار گفت: ظرف یکسال آینده در زمینه رفع عمده ترین مشکلات محیط زیستی این شرکت از جمله کنترل آلودگی پسابهای تولیدی و نصب سیستم های پایش لحظه ای و رفع آلودگی  محیط زیست اقدام مؤثر بعمل خواهد آمد.

وی با اشاره به تنگناها و مشکلات حوزه نفت و گاز در خصوص رفع معضلات محیط زیستی این حوزه، اظهارداشت: تعامل نزدیک بین شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و اداره کل حفاظت محیط زیست برای حل مشکلات محیط زیستی صنعت نفت و گاز حائز اهمیت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.