قدس آنلاین - یزد : استاندار یزد بابیان اينكه اختيارات فرمانداران در دولت تدبير و اميد افزایش‌یافته است گفت: بخشي از اختيارات استاندار و استانداري يزد به فرمانداران شهرستان‌ها واگذارشده است.

بخشي از اختيارات استانداري به فرمانداری ها واگذارشده است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، نشست مشترك استاندار يزد با اعضاي شوراي اسلامي شهر تفت در استانداري يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين نشست ارائه راهكارهاي قانوني و فني در برابر مشكلات را خواستار شد و اظهار داشت: در بیان مشکلات اصلی‌ترین مشكل كمبود اعتبار ذکر می شود و برخی ديگر از مشكلات مطروحه درخصوص  اصلاح قوانين و مقررات است.
سید محمد ميرمحمدي پيگيري نمايندگان استان براي تصحيح اين قوانين را ضروري دانست و تأكيد كرد: پيگيري اصلاح قوانين فرايندي دارد كه بايد با تلاش دولت و محوريت مجلس شوراي اسلامي و یا طرح پیشنهادی نمایندگان صورت گيرد.
وي يكي از راهكارهاي رفع كسري بودجه شهرداری‌ها را درآمدزايي اين نهادها دانست و تصريح كرد: در شهرستان تفت امكانات گردشگري خوبي ایجادشده و هنوز ظرفیت‌های بالقوه زيادي در اين حوزه وجود دارد.
استاندار يزد محدودیت‌های دولت در بخش اعتبارات را ناشي از كاهش قيمت نفت دانست و افزود: با اين حال در جذب اعتبارات و اجرای طرح ها موفقیت قابل توجهی ملاحظه می شود و به لطف خدا برنامه‌ها باقدرت در حال انجام و پيگيري است.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود مشاركت مردم در اجراي برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد را قابل‌تقدیر دانست و عنوان كرد: حضور مردم و مشاركت خيرين در احداث پروژه‌های عمراني و سرمایه‌گذاران در پروژه‌های بخش خصوصی در تحقق برنامه‌های دولت مؤثر بوده است.
 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.