قدس آنلاین: فرمانده انتظامی استان اصفهان با اخطار جدی به خودروهایی که مزاحم نوامیس می‌شوند ، گفت:پلیس اصفهان با خودروهای مزاحم نوامیس مردم به شدت برخورد می کند.

پلیس اصفهان با خودروهای مزاحم نوامیس مردم به شدت برخورد می کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست خبری خود با خبرنگاران به تشریح عملکرد انتظامی استان اصفهان در ابعاد مختلف پرداخت و تاکید کرد: پلیس استان اصفهان آمادگی همه جانبه خود را به منظور مساعدت به زائرین کربلا برای ایام اربعین اعلام می‌کند و همه هماهنگی‌های لازم را جهت در اختیار گذاشتن امکانات داده است.

وی با بیان اینکه مجموعه پلیس استان برای فراهم کردن مقدمات سفر زائرین اربعین حسینی به کربلای معلی آمادگی همه جانبه دارد، گفت: امیدوار هستیم بستر لازم را برای حضور زائرین اربعین حسینی در ابعاد مختلف از جمله بخش راهور فراهم سازیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به همکاری خوب هیئات مذهبی در ماه محرم خاطر نشان کرد: امسال به لطف خدا بهترین مراسم ها بدون حداقل مشکل ترافیکی و مزاحمت انجام گرفت که ماحصل هماهنگی و همکاری فی‌مابین مجموعه پلیس و مردم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به سخنان فرمانده ناجا پیرامون برخورد با جرایم خاص از جمله برخورد با خودروهای دور دور، کشف حجاب، مزاحمین نوامیس مجموعه نیروی انتظامی استان تدابیر ویژه خاصی را اندیشیده که در چند روز آتی با هماهنگی دستگاه قضایی این مأموریت دنبال خواهد شد.

آقاخانی یادآور شد: پلیس اصفهان با خودروهای مزاحم نوامیس مردم به شدت برخورد می کند.

وی در ادامه توزیع کنندگان مواد مخدر و شناسایی و جمع‌آوری آنها از سطح شهر را یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس اصفهان برشمرد و تاکید کرد: این مهم در دستور کار ویژه‌ پلیس قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه توقف خودروها بر خطوط عابر پیاده، توقف زیر تابلوی توقف مطلقاً ممنوع و پارک دوبل از جمله مهم‌ترین تخلفات راهنمایی و رانندگی بوده است، گفت: قطعاً با توجه به افزایش تخلفات رانندگی، شدت برخورد توسط عوامل راهور بیشتر خواهد شد.

آقاخانی متذکر شد: یکی از موضوعاتی که باعث بروز مشکلات و سرقت‌هایی در زمینه منازل بوده است، عدم توجه کافی خانواده‌ها نسبت به اخذ کارت شناسایی مأموران ادارات مختلف از جمله مأموران اداره گاز، برق و آب است.

وی ادامه داد: ساماندهی چایخانه‌های سطح شهر اصفهان و اخطار جدی و مهلت دادن به این مراکز به منظور ساماندهی از سوی شبکه بهداشت برای محدود ساختن و برچیدن قلیان از چایخانه‌ها مصوبه اخیر بوده است که دستورالعمل لازم از سوی شبکه بهداشت ابلاغ شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: داشتن و گرداندن سگ‌های تزئینی و مینیاتوری توسط برخی از شهروندان در سطح شهر و خودروها کاملاً خلاف قانون است و پلیس وظیفه دارد برخورد جدی کند، همچنین موضوع داشتن سگ در منازلی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کند در صورت داشتن شاکی خصوصی قابل پیگیری است.

وی به افزایش 50 درصدی واحدهای گشت امنیت اخلاقی در سطح کلان‌شهر اصفهان اشاره و خاطر نشان کرد: ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف یکی از اولویت‌های پلیس استان است، همچنین برخورد با اماکن و صنوفی که خود را ملزم به رعایت قانون در امر استفاده از مانکن‌های و رعایت حجاب توسط فروشندگان نمی‌دانند از دیگر اقدامات دانست.

آقاخانی اضافه کرد: اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در سطح شهر از سوی پلیس استان موفقیت‌آمیز بود چراکه منجر به کاهش 10 درصدی تعداد ضربه‌مغزی‌ها شده که در نهایت اشغال تخت بیمارستان‌ها به همین اندازه کاهش یافته است.

وی در ادامه به برخی از آمار و ارقام هفت‌ماهه نخست سال اشاره کرد و گفت: در بحث سرقت با 3 درصد کاهش، شاخص کشف در استان با 85 درصد از وقوعات و در بحث مجموع جرائم خشن با کاهش 12 درصدی روبرو هستیم، همچنین در موضوع کشفیات مواد مخدر با 19 درصد افزایش و در هشت ماه نخست سال، 21 درصد افزایش کشفیات مواجه هستیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ابراز کرد: در طول هفت‌ماهه امسال یک‌میلیون و 600 تلفن با 110 تماس گرفته شده است که بالغ بر 700 هزار تماس آن منجر به عملیات شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.