قدس آنلاین – رها واعظی: هر سال، وقتی به زمان برگزاری نمایشگاه CES ۲۰۱۶ نزدیک می شویم، کمپانی های بزرگ از حضور و محصولات خود در این نمایشگاه خبر می دهند.

سونی از حضور خود در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ خبر داد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شرکت سونی از حضور خود در نمایشگاه CES 2016 خبر داد.

حضور سونی در نمایشگاه CES 2016 در حالی است که این کمپانی احتمالا محصولات جدید زیادی برای عرضه و رونمایی خواهد داشت.

پیش بینی ها حاکی از آن است که سونی قصد دارد در بسیاری از گروه های تکنولوژی حاضر در نمایشگاه CES 2016 محصولی جدید ارائه کند.

احتمال می رود که سونی از راه اندازی خط تولید تلویزیون جدید و پیشرفته ی خود رونمایی کند و دوربین حرفه ای خود را با ویژگی های شگفت انگیز در این نمایشگاه به نمایش بگذارد.

علاوه بر این ها، احتمالا سونی از یک پوشیدنی هوشمند جدید رونمایی کند. البته از آنجا که این کمپانی به تازگی گوشی اکسپریا Z5 را رونمایی کرده است، ممکن است برای رونمایی گوشی هوشمند جدید خود که شاید اکسپریا Z6 نام دارد، نمایشگاه MWC 2016 را در نظر گرفته باشد.

هر چند سونی ممکن است قصد غافلگیری کاربران و کمپانی های دیگر سازنده ی گوشی های هوشمند را داشته باشد و اکسپریا Z6 احتمالی را زودتر و در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کند، اما به گفته ی کارشناسان احتمال این مساله بسیار کم است.

هر چند شرکت سونی هیچ اشاره یی به محصولاتی که در CES 2016 رونمایی خواهد کرد، نکرده است، اما به احتمال زیاد و با توجه به خبرهای گذشته که از رونمایی برخی محصولات سونی در اوایل سال آینده ی میلادی خبر داده بودند، پلی استیشن واقعیت مجازی و هدست واقعیت مجازی Oculus Rift سونی در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته خواهد شد.

قطعا سونی از فرصت خود در نمایشگاه CES 2016 برای ورود جدی تر به رقابت در عرصه ی سیستم های واقعیت مجازی بهره خواهد برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.