پیمان طالبیان : علی کفاشیان به دلیل اینکه در زمره مدیران بازنشسته ورزشی است نمی تواند بدون مجوز قانونی از هیات دولت در انتخابات اسفندماه ثبت نام کند ...

دولت  به کفاشیان مجوز نمی دهد؟

 به همین دلیل تنها راه حل او برای شرکت در این انتخابات کسب مجوز از هیات دولت است.

برابر قوانین اداری وزارت ورزش و جوانان برای این قبیل نفرات که نیاز به مجوز هیات دولت دارند،اقدام می کند اما در خصوص کفاشیان این موضوع امکان پذیر نیست چون وزارت ورزش و جوانان هیچ تمایلی نسبت به حضور علی کفاشیان در انتخابات اسفندماه ندارد به همین دلیل بسیاربعید به نظر می رسد محمود گودرزی برای حضور علی کفاشیان در انتخابات آتی از هیات دولت مجوز بگیرد.

همین مساله کفاشیان را وادار کرده برای گرفتن این مجوز به تکاپو بیفتد به همین دلیل حالا خبر می رسد علی کفاشیان برای ملاقات دولتمردان کابینه تلاش ویژه ای دارد تا بتواند پیش از آنکه زمان از دست برود مجوز حضور در انتخابات را به دست آورد. به همین دلیل برخی دوستان کفاشیان به او پیشنهاد دادند برای گرفتن این مجوز تاثیرگذار به ملاقات معاونین رئیس جمهور از جمله اسحاق جهانگیری و محمد شریعتمداری برود اما تا به این لحظه ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال با آنان میسر نشده است.

گفته می شود معاونین رئیس جمهور پاسخ روشنی به درخواست ملاقات علی کفاشیان ارائه نکردند اما از شواهد امر پیداست آنها از نیت کفاشیان خبردار شده اند به همین دلیل تمایلی به انجام این ملاقات نشان ندادند تا علی کفاشیان با بحران بزرگی مواجه شود. البته گفته می شود برخی افراد نزدیک به جهانگیری به کفاشیان قول دادند در هفته های پیش رو این ملاقات انجام شود اما بسیار بعید است کفاشیان بتواند از طریق محمد شریعتمداری به نتیجه برسد چون شریعتمداری از دوستان صمیمی محمد دادگان به شمار می رود به همین دلیل بسیار بعید است با توجه به اعلام آمادگی محمد دادگان ، شریعتمداری برای ورود کفاشیان به دایره کاندیداها اقدام به عمل آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.