دانیال صدقی: رئال مادرید قصد دارد در پایان این فصل یک مهاجم شماره ۹ جدید در اختیار گیرد، اگرچه احتمال این هم وجود دارد که این تیم دو مهاجم با خصوصیات مشابه در بازار تابستانی به سانتیاگو برنابئو بیاورد...

«لواندوفسکی» دوباره در رادار رئال

 

در حالی که نام آلوارو موراتا در روزهای اخیر به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی مطرح شده بود، اما مهاجم یووه اعلام کرده که قصد جدایی از بینکونری را ندارد.

گزارش‌های دیگر حاکی از این است که روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بار دیگر فکر مسؤولان باشگاه مادریدی را مشغول کرده و حتی خود مدیربرنامه‌های او هم از تمایل رئال برای جذب وی حرف زده است. شرایط فعلی کریم بنزما ممکن است رئال را مجبور به یافتن یک مهاجم جایگزین برای او در خط حمله این تیم بکند.

درحال حاضر رئال حمایت همه جانبه خود را از بنزما در ماجرای باجگیری از والبوئنا اعلام کرده و پرس گفته، به هیچ وجه قصد کنار گذاشتن او را از تیم ندارد، اما در روزهای اخیر بارها نام موراتا و لواندوفسکی به عنوان خریدهای احتمالی رئال در فصل گذشته سر زبان‌ها افتاده است. ظاهراً در جریان بازی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند، مسؤولان رئال با لواندوفسکی حرف زده‌اند و او تعهدش به بایرن مونیخ را به اطلاع آن‌ها رسانده و برای همین رئال فعلاً قصد مذاکره با وی را ندارد.

رئال مادرید پیش از این دو بار با لوا صحبت‌هایی کرده بود. یک بار پیش از پیوستن او به بایرن مونیخ و یک بار هم در تابستان اخیر. در هر دو دفعه یک نماینده باشگاه اسپانیایی با لواندوفسکی حرف زده بودند و تا امروز هیچ یک از کارکنان این باشگاه که فرستاده رسمی فلورنتینو پرس باشد، با او مذاکره نکرده‌اند. دلیل این امر هم جلوگیری از تیره شدن رابطه رئال و بایرن مونیخ به دلیل تلاش مادریدی‌ها برای جذب مهاجم لهستانی بود.

مدیر برنامه‌های لواندوفسکی از قصد و غرض‌های رئال برای به خدمت گرفتن وی پرده برداشته و درمورد آینده او گفت: نمی‌توان چنین چیزی را انکار کرد. در ماه‌های اخیر هیچ تماس رسمی از سوی رئال نداشتیم. اگرچه مدیر برنامه‌های لوا اعتراف کرده که مهاجم بایرن این روزها در حال یادگیری زبان اسپانیایی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.