سی امین کنگره شب شعر عاشورایی شیراز با حضور سیدرضا موید خراسانی و محمدرضا غفورزاده(شفق)، دو شاعر پیشکسوت انجمن ادبی رضوی، برگزار می شود.


شاعران پیشکسوت انجمن ادبی رضوی، میهمان ویژه کنگره شعر عاشورایی می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نفل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، کنگره شب شعر عاشورایی شیراز، امسال در سی امین دوره برگزاری، با 25 برگزیده بخش اصلی، 11 میهمان از استان فارس، 9 میهمان از بخش آفرینش ها و خیمه شعر عاشورا و 12 میهمان شاعر کشوری و عضو هیئت داوران، در تاریخ چهارم و پنجم آذر ماه در شیراز برگزار می شود.
سیدرضا موید خراسانی و محمدرضا غفورزاده(شفق)، دو شاعر پیشکسوت انجمن ادبی رضوی و دارای تالیفات متعدد در حوزه شعر آیینی از جمله افرادی هستند که در داوری آثار نقش داشته و در این کنگره به شعرخوانی می پردازند.
به مناسبت سی امین کنگره شب شعر عاشورایی شیراز که موضوع محوری آن فضایل و مناقب امام حسین(ع) است، کتاب «امام حسین(ع)؛ امام فضیلت و زیبایی» در اختیار هنرمندان شعر آیینی قرار گرفته است تا شاعران با مطالعه این کتاب که ناگفته هایی از زندگانی امام سوم بیان می کند، اشعار خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
لازم به ذکر است؛ کنگره شب شعر عاشورایی شیراز، در سی امین سال برگزاری، با بخش هایی چون نقد شعر با هدف تنویر اذهان شاعران و بررسی ابعاد و زوایای مختلف شعری، نشست ‌های علمی، کارگاه های تخصصی و حلقه ‌های مختلف ویژه شعرا، میزبان شعردوستان و هنرمندان کشور است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.