قدس آنلاین- یزد : استاندار یزد ۲۲ سال صدر نشینی دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری را نشان از ظرفیت بالای دانش آموزان، معلمان، مدیران و والدین دانش آموزان استان یزد دانست و این موفقیت را تبریک گفت

۲۲ سال صدر نشینی استان در کنکور سراسری نشان از ظرفیت بالای معلمان و دانش آموزان است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد میرمحمدی  درنشست مشترک استاندار یزد با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با تبریک این موفقیت بزرگ به فرهنگیان استان یزد، از دانش آموزان، معلمان، مدیران، والدین دانش اموزان و مسوولین دست اندرکار آموزش‌وپرورش یزد تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه استان یزد در کنکور سراسری سال 94 در گروه اموزشی رتبه های بالایی را کسب کرده اند، افزود: این موفقیت نشان از ذهن و فکر خلاق و ظرفیت بالای دانش اموزان یزدی برای آینده سازی کشور دارد.

استاندارخاطرنشان ساخت : رتبه استان یزد در سال جاری نشان از انگیزه بالای مدیران، معلمان و دانش آموزان دارد که نشاءت گرفته از پایه‌های اعتقادی و فرهنگی مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد است.

وی دانش آموزان و آموزش‌وپرورش استان یزد را در کشور زبانزد عنوان کرد و تصریح کرد: موفقیت‌های حاصل‌شده در این 22 سال مرهون زحمات معلمانی است که مسئولیت خود را به‌خوبی ایفا کرده‌اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.