قدس آنلاین_فرمانده انتظامي خراسان شمالي با بيان اينکه کوتاهي و انحراف در فعاليت ها باعث خدشه دار شدن سازمان و خيانت به نظام مقدس جمهوري اسلامي است، گفت: وجدان کاري و احساس مسئوليت سرلوحه مأموريت هاي پليس است.

وجدان کاري و احساس مسئوليت سرلوحه مأموريت هاي پليس

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سردار "عليرضا مظاهري" در همايش رؤساي کلانتري ها و فرماندهان پاسگاههاي فرماندهي انتظامي خراسان شمالي با اشاره به اينکه کارکنان ناجا نبايد در برابر موضوعاتي که ارزش هاي ديني و اخلاقي نظام مقدس جمهوري اسلامي را خدشه دار مي کند، بي تفاوت باشند، افزود: حفاظت از ارزش هاي انقلاب و برقراري امنيت مهمترين وظيفه نيروي انتظامي است

وي با بيان اينکه پليسي که خود دچار ضعف اخلاقي و اعتياد به موادمخدر دارد نمي تواند از جامعه و ناموس مردم حراست کند، بيان داشت: سالم سازي محيط خدمتي، حفاظت و حراست از مجموعه نيروي انساني از وظايف رؤساي کلانتري ها و فرماندهان پاسگاهها است.

وی بر اشراف اطلاعاتي فرماندهان در حوزه استحفاظي تأکيد و تصريح کرد: آگاهي از دستورالعمل ها و بخشنامه ها بعد از قانون و آئين نامه هاي نيروي انتظامي براي رؤساي کلانتري ها و فرماندهان پاسگاه ها بسيار مهم است.

سردار مظاهري با اشاره به اينکه کوتاهي و انحراف در فعاليت ها باعث خدشه دار شدن سازمان و خيانت به نظام مقدس جمهوري اسلامي است، گفت: داشتن وجدان کاري و احساس مسئوليت سرلوحه مأموريت هاي پليس است.

اين مقام ارشد انتظامي به رويکرد پيشگيرانه مأموريتهاي پليس اشاره کرد و بيان داشت: آگاهي بخشي عمومي با هدف پيشگيري از وقوع جرم و برخورد قاطع با برهم زنندگان امنيت عمومي از جمله اولويتهاي فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي است.

وي در پايان به تعامل خوب بين دستگاههاي اجرايي، قضائي و امنيتي در استان اشاره کرد و افزود: با وجود تعامل، همدلي و همزباني بين مردم و مسئولان است که امروز در کشور و خراسان شمالي امنيت مطلوب برقرار است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.