قدس انلاین- تبریز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اجرای طرح کتابخوانی در داخل تاکسیها تحت عنوان "یارمهربانم سلام" آغاز می شود.

اجرای طرح کتابخوانی "یار مهربانم سلام" در تاکسی های تبریز

به گزارش قدس انلاین از تبریز،  پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای عمل به فرامین دین مقدس اسلام وتوصیه های مقام معظم رهبری مبنی براهمیت کتاب وکتابخوانی ، سازمان تاکسیرانی با همکاری معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز طرح  "یار مهربانم سلام" را در داخل تاکسیها اجرائی خواهد نمود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه مراحل اولیه اجرای این طرح همزمان با هفته کتابخوانی آغاز گردیده ادامه داد: لزوم ارج نهادن به کتاب و فرهنگ کتابخوانی برکسی پوشیده نیست لذا سازمان تاکسیرانی تبریز نیز با هدف  اقدام عملی درخصوص عمومی کردن وترویج فرهنگ کتابخوانی وپرکردن اوقات مسافران داخل تاکسیها(تازمان رسیدن به مقصد) نصب شده است.
وی افزود : در این طرح روکش های باکس داری را درصندلی های تاکسیها نصب شده و در داخل آنها که بصورت کتابخانه های سیار خواهند بود تعدادی کتاب با اولویت کتابهای آموزشی فرهنگ شهروندی جهت استفاده مسافران قرارخواهد گرفت
عباس نژاد در پایان گفت: این طرح در فاز اول برای تاکسیهای ون و خطوطی مثل فرودگاه و ترمینال که به علت مسافت زیاد اوقات زیادی را مسافران در داخل تاکسیها سپری میکنند اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.