قدس آنلاین لرستان -اولین جلسه کارگروه استان، ماده ۲۷ الحاق در اداره کل ورزش و جوانان لرستان با هدف بررسی واگذاری اماکن ورزشی نیمه تمام لرستان به بخش خصوصی تشکیل شد .

واگذاری اماکن ورزشی نیمه تمام لرستان به بخش خصوصی

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، این جلسه با حضور کامیاب تیموری معاون منابع، توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان، نظری کارشناس بودجه، فلاح نژاد رییس دفتر فنی، ماندگار مرادی معاون اقتصاد و دارایی، مجتبی ملکی مشاور برنامه ریزی استاندار، خانم ها حسن پور و نجفی نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دفتر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان لرستان برگزار شد

در ابتدای جلسه مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به پروژه های پیشنهادی اداره کل جهت واگذاری به بخش خصوصی ، گفت: پنج پروژه ورزشی نیمه تمام که مدت زیادی از شروع آن ها می گذرد جهت بررسی پیشنهاد شده است و در ادامه برای چگونگی نحوه واگذاری پروژه های نیمه تمام و همچنین موانع و مشکلات پیش رو تصمیم گیری شد و قرار است در اسرع وقت مدارک مورد نیاز به سازمان برنامه و بودجه ارائه گردد. عزیزپور اظهار داشت: لازم به ذکر است که این طرح مبنی بر خصوصی سازی اماکن ورزشی از تصمیمات اساسی دولت در کشور و همچنین وزارت ورزش و جوانان بوده که نه تنها دست و پای هیات های ورزشی را نمی بندد بلکه اقدامی اساسی و موثر در زمینه شفاف سازی وضعیت مالی هیات های ورزشی است و گفتنی است که اداره ورزش و جوانان لرستان از پیشگامان طرح واگذاری پروژه های نیمه تمام در استان می باشد.

وی افزود: با این اوصاف هیات های ورزشی با این دستورالعمل، ایستادن بر روی پاهای خود را بیش از پیش فرا می گیرند. هر چند مشکلات مالی هیات های ورزشی موضوعی قابل بحث است اما واقعیت این است که واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی به سود ورزش استان است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.