سینا حسینی : بستری شدن محمود گودرزی در بیمارستان سینا به علت مشکلات گوارشی به قدری خبرساز بود که توجه همه رسانه ها به این موضوع جلب شد .

کری خوانی وزیر بهداشت برای استقلالی ها

 اما اتفاقات پیرامون این ماجرا نیز در نوع خود منحصر به فرد بود. روز شنبه بیمارستان سینا محل آمد و رفت بسیاری از چهره های ورزشی و سیاسی کشور بود. یکی از این افراد دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان بود.

عضو سرشناس کابینه دولت یازدهم که برای سرکشی از وضعیت محمود گودرزی به بیمارستان آمده بود پس از گرفتن گزارش وضعیت سلامت وزیر ورزش و جوانان از تیم پزشکی حاضر در بیمارستان بالای سر آقای وزیر آمد تا با همکار خود دقایقی گفت و گو کند.حضور همزمان وزیر بهداشت و سرپرستان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در اتاق گودرزی باعث شد فضا به کلی تغییر کند و کری خوانی مردان آبی و قرمز حوزه ورزش و سیاست داغ شود.

وزیر بهداشت و درمان که از قرار معلوم از هواداران باشگاه پرسپولیس است از گودرزی خواست سریعتر وضعیت پرسپولیس را روشن کند تا این تیم بتواند به مرز آمادگی و موفقیت برسد.

ماجرا به قدری مورد توجه قرار گرفت که مازیار‌ناظمی روز یکشنبه پس از مرخص شدن محمود گودرزی از بیمارستان، در صفحه خود در اینستاگرام درباره وزیر پرسپولیسی کابینه دولت یازدهم نوشت.

« حضور هاشمي وزير بهداشت موقع عيادت از وزير ورزش همزمان بود با حضور مديران آبی و قرمز ، كري خواني درگرفت و ديديم بله، وزير بهداشت خوش اخلاق ما تا دلت بخواد جدا قرمزه»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.