قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به برگزاری چهاردهمين نمايشگاه بين المللي صنعت كشاورزي از ۷ تا ۱۰ آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اظهار داشت: رشد فزاینده نمایشگاه جامع اگروت در سال های گذشته، باعث شد این نمایشگاه به سه عنوان نمایشگاهی تبدیل شود.

راه سلامت محصولات و افزایش بهره وری از نمایشگاه می گذرد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، رسول محققیان در این باره تأکید کرد: خوشبختانه سابقه طولانی و کارنامه موفق این نمایشگاه در استان و کشور موجب شده این نمایشگاه مورد حمایت وزارت متبوع قرار گیرد و سال های گذشته شاهد حضور گسترده مسوولان ارشد و مدیران و کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی باشیم. 

وی با اشاره به این که این نمایشگاه هر ساله با حضور بیش از یکصد مشارکت کننده مطرح کشوری برگزار می شود، حضور نمایندگان تمامی استان های کشور و همچنین حضور مستقیم برندهای خارجی را از جمله ویژگی های این نمایشگاه عنوان کرد. 

محققیان ارتقاء توسعه بازارهاي محصولات کشاورزي، افزایش بهره وری، ارتقای سلامت محصول و در نتیجه سلامت مصرف کننده و جامعه، توسعه صادرات محصولات کشاورزی، توسعه اقتصاد ملی و جلوگیری از هدر رفت منابع را از جمله دستاوردهای استفاده از روش های نوین و تکنولوژی های حوزه کشاورزی دانست و گفت: مهم ترین هدف و رویکرد این نمایشگاه نیز ترویج روش های نوین و تکنولوژی های حوزه کشاورزی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اعلام کرد: در سه دوره گذشته حدود 100 مهمان خارجی و کارشناس از سه نمایشگاه صنعت کشاورزی، تکنولوژی کشاورزی و صنعت دام و طیور اصفهان بازدید داشته اند.

وی همچنین بیان کرد: سال گذشته همزمانی اختصاص خط اعتباری خرید مکانیزاسیون به استان ها با این نمایشگاه باعث شد، فضای نمایشگاه تحت تأثیر این قضیه شاهد اتفاقات خوبی باشد و بدین ترتیب حضور پر رنگ واردکنندگان و تولیدکنندگان مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی به منظور جذب این اعتبار به سمت خود و شور و شوق بهره برداران برای آشنایی با دستگاه های جدید و خرید آن ها را شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان اعلام کرد: کشاورزان و بهره برداران می توانند علاوه بر بازدید از نمایشگاه، در سمینارها و کارگاه های رایگان که برای آشنایی هر چه بهتر آنان با ادوات، دستگاه ها و روش های جدید برگزار می شود، شرکت کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.