قدس آنلاین: معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي خراسان شمالی با بيان اينکه مردم محوري سرلوحه کاري ناجا است، گفت: همراهي و مشارکت مردم عامل موفقيت در مأموريت ها است.

مردم محوري سرلوحه کاري نيروي انتظامي است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ "حسين بدري" در آئين تکريم و معارفه رئيس پليس راه شهرستان بجنورد با اشاره به اينکه خدمت به مردم بايد توأم با اخلاص و احترام باشد، افزود: خدمت صادقانه به مردم باعث جلوگيري از بسياري از ناهنجاري ها، معضلات و آسيب هاي اجتماعي مي شود و رضايت خدا را به همراه دارد.

وي داشتن اعتقادات ديني و مذهبي، تخصص، توانمندي، حفظ آبرو، جان و مال مردم را از عمده وظايف کارکنان نيروي انتظامي برشمرد و بيان داشت: کارکنان نيروي انتظامي به عنوان سربازان ولايت بايد صبر و شکيبايي را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي با بيان اينکه مردم محوري سرلوحه کاري ناجا است، خاطرنشان کرد: همراهي و مشارکت مردم عامل موفقيت در مأموريت ها است.

سرهنگ"بدري" به فرمايشات مقام معظم رهبري که ناجا را مظهر حاکميت جمهوري اسلامي ايران دانستند اشاره کرد و بيان داشت: فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص نيروي انتظامي مسئوليت و وظيفه ما را براي خدمت رساني به مردم و حفظ اقتدار نظام جمهوري اسلامي دو چندان مي کند.

اين مقام انتظامي داشتن انضباط ظاهري و معنوي را نشانه پليس شايسته و اسلامي دانست و گفت: داشتن نظم و انضباط شالوده اصلي فعاليت نيروي انتظامي است چرا که اين مؤلفه خود مسئوليت پذير و تعهد کاري را به دنبال دارد.  

حجت الاسلام "صادقي" رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي بجنورد نيز در اين مراسم بر اهميت برگزاري نماز جماعت در يگان ها تاکيد کرد و گفت: فرماندهان، مديران و کارکنان انتظامي بايد در اين موضوع اهتمام جدي داشته باشند چرا که نماز جماعت و اول وقت خالصانه و واقعي باشد رضايت خدا را به همراه دارد.

گفتني است در پايان اين مراسم با حکم سردار"مظاهري" فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي از زحمات سرگرد"جواد قادري" تقدير و به جاي وي سرگرد "جواد هاشم زاده" به سمت رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي بجنورد منصوب شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.