قدس آنلاین- لرستان: رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز گفت : در این نمایشگاه هزار و دویست عنوان کتاب در شش هزار نسخه در معرض بازدید و خرید عموم قرار گرفت.

برگزاری پنجمین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در الیگودرز

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی،پنجمین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و اداره ی کتابخانه های عمومی روز شنبه هفتم آذر ماه در محل کتابخانه ی عمومی اندیشه واقع در خیابان ساحلی الیگودرز افتتاح گردید.

در این نمایشگاه که تا ١٨ آذر ماه دایر می باشد ، هزار ودویست عنوان کتاب در شش هزار نسخه در معرض بازدید و خرید عموم قرار گرفته است .

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز کتاب را نمایانگر فرهنگ و تمدن یک منطقه دانست و گفت:شهرستان  ما سابقه طولانی در حوزه نشر و کتاب دارد و نمایشگاه کتاب مهمترین رویداد فرهنگی در این شهر  محسوب می شود.

جمشیدی با تاکید بر آنکه بلوغ و دانایی یک ملت را باید در کتاب و بخش نشر آن کشور جستجو کرد، افزود: صنعت نشر آمیزه ای از علم و هنر است که با اقتصاد نسبت مستقیم دارد و این صنعت نیازمند حمایت جدی است.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از نمایشگاه کتاب سالهای گذشته  گفت: امیدواریم در سالهای بعد تغییراتی در محل برگزاری نمایشگاه ایجاد شود و بتوانیم نمایشگاهی در حد استاندارد را به مخاطبان  شهرمان ارایه دهیم.

گفتنی این نمایشگاه از ساعت ٩صبح تا ٦عصر با ١٥درصد تخفیف آماده بازدید علاقه مندان به کتاب می باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.