۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 326445

معاون وزیر بهداشت در توصیه‌ای لبنی گفت: مردم کالاهایی که مجوز از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت دارند را با اطمینان مصرف کنند زیرا با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

یک توصیه لبنی از معاون وزیر بهداشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، دکتر رسول دیناروند، ضمن بیان این مطلب گفت: در چند سال اخیر دستگاه‌های نظارتی قوی‌تر شده اند و برخورد آنها با تخلفات با جدیت بیشتری صورت می‌پذیرد و وضعیت نظارت بر محصولات سلامت محور بسیار بهتر شده است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به نظارت‌هایی که صورت می‌پذیرد و حساسیتی که مردم دارند و در نتیجه کمک دولت، در جهت ارتقاء کیفیت و سلامت فرآورده‌های غذایی در کشور پیش می‌رویم.

دیناروند اظهار داشت: به مردم توصیه می‌کنیم که حتماً لبنیات پاستوریزه و کم چرب را در سفره غذایی خود داشته باشند.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه دو نوع تولید کننده شامل؛ تولید کننده‌های صنعتی و سنتی در کشور فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: 11 هزار واحد غذایی مجوز تولید صنعتی دارند و تولید کننده‌های غیر صنعتی یا سنتی که هزاران واحد صنفی هستند واحدهای صنعتی محسوب نمی‌شوند و زیر نظر اصناف دیگر فعالیت می‌کنند.

به گزارش وزارت بهداشت، دیناروند گفت: هموطنان کالاهایی که مجوز از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت دارند را با اطمینان مصرف کنند و به‌خاطر اینکه سلامت مردم همواره در اولویت‌های سازمان غذا و دارو است اگر واحدهای دارای مجوز کوچکترین تخلفی را داشته باشند با جدیت با آنها برخورد می‌شود.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در خاتمه خاطرنشان کرد: صنعت غذایی ما در کشور پیشرو است و خوشبختانه در این عرصه صادرات بسیار خوبی نیز داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.