قدس آنلاین - ایلام: معاون راهداری راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با شروع بارش برف از بامداد امروز، ۳۴ اکیپ برفروبی در مسیرهای ارتباطی استان ایلام مستقر شده اند.

استقرار ۳۴ اکیپ برفروبی در راه های ارتباطی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، نوراله دلخواه با بیان اینکه تمام راه های مواصلاتی استان ایلام باز است، اظهارداشت: با وجود بارش برف، همه جاده های مواصلاتی بین شهری این استان باز و تردد وسایل نقلیه با احتیاط امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با بارش برف در سطح استان عملیات راهداری شامل نمک پاشی و برف روبی در سطح تمام راه های ارتباطی بویژه مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر استان انجام شده است، افزود: با شروع بارش ها، راهداران استان با 34 اکیپ و 294 پرسنل از صبح امروز مشغول بازگشایی مسیرها و نمک پاشی جاده های ارتباطی استان هستند تا شرایط برای تردد خودروها فراهم شود.

معاون راهداری راه و شهرسازی استان ایلام از برف روبی راه های مواصلاتی استان با استفاده از 198 دستگاه ماشین آلات راهداری از جمله برف روب، نمک پاش، لودر و گریدر خبرداد و خاطرنشان ساخت: رانندگان وسایل نقلیه با توجه به شرایط جوی و بارش برف وسایل خود را به زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی ویژه تردد زمستانی مجهز کنند تا در زمان حرکت در جاده های برفگیر مشکلی برای آنها بوجود نیاید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.