قدس آنلاین – سبزوار : مسئول برگزاری بزرگترین ایستگاه صلواتی بین راهی در غرب استان خراسان رضوی از برپایی و شروع فعالیت این ایستگاه همچون سالهای گذشته در حاشیه روستای صدخرو از توابع شهرستان داورزن  خبر داد . 

بزرگترین ایستگاه صلواتی در غرب خراسان رضوی راه اندازی شد

 علی قاسمی کیا در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار  با بیان اینکه این ایستگاه بزرگ صلواتی تحت عنوان "جان نثاران ولایت"  برای خدمات رسانی به زائران ، مسافران و شیفتگان حضرت ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (علیه آلاف تحیت وثناء )  طی روزهای پایانی ماه صفر فعالیت خود را آغاز نموده است گفت : طی 17 سال گذشته این ایستگاه همه ساله در ایام سالروز شهادت امام رضا(ع) و پیامبر اکرم(ص) با همت خیران، بسیج و شورای اسلامی روستای صدخرو از دهها هزار زائر حرم رضوی در طول شبانه روز با چای، شیر، انواع دم نوش، غذای سرد و گرم پذیرایی می کند.

وی تصریح کرد : تنها در وعده ظهر در این ایستگاه روزانه افزون بر چهار هزار پرس غذای گرم بین زائران حرم منور رضوی توزیع می شود.

عضو شورای اسلامی استان خراسان رضوی برپایی نمایشگاهی با عنوان " از کربلای حسینی تا کربلای خمینی "  به صورت ماکت ، نمایشگاه تجسمی از وقایع عصر عاشورا و نیز میادین هشت سال دفاع مقدس و ... رااز جمله برنامه های فرهنگی و مذهبی این ایستگاه عنوان نمود.

این خادم حسینی همچنین  نمایشگاهی از تصاویر شهدای دوران دفاع مقدس و نمایشگاه نقاشی کودکان ، ارئه هزاران بسته فرهنگی شامل کتابهای ادعیه و فرهنگی به همراه لوح فشرده را از دیگر خدمات فرهنگی این ایستگاه دانست .

قاسمی کیا  در عین حال اظهار داشت : در این ایستگاه صلواتی همچنین خدماتی از جمله آپارات، تعمیر خودرو، آرایشگری، خیاطی، کفاشی، کارواش و جوشکاری نیز به صورت رایگان به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) ارایه می شود.

ایستگاه بزرگ صلواتی "جان نثاران ولایت" در16 کیلومتری شهرستان داورزن و 55 کیلومتری شهرستان سبزوار واقع شده است . /  انتهای پیام    

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.