۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 327068

زن جوان برای جدایی از همسر خود و ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش به روی خود اسید پاشید.

نقشه اسیدی زن جوان برای طلاق

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازجام‌ جم ، ساعت 14 یکشنبه اسیدپاشی روی زن جوانی در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان بهمن‌یار به کلانتری 130 نازی‌آباد اعلام شد.

با توجه به حساسیت موضوع به دستور قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی پرونده‌ای با موضوع اسیدپاشی تشکیل و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی موفق به کشف آثار اسید روی آسفالت و همچنین یک بطری حاوی مقداری اسید در نزدیکی محل اسیدپاشی شدند. تیم دیگری از کارآگاهان نیز در بیمارستان به تحقیق از زن جوان پرداختند که از ناحیه سر و دست با اسید سوخته بود.

زن 21 ساله در اظهارات اولیه مدعی شد سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید به روی وی اسید پاشیده، اما در ادامه تحقیقات، تمامی اظهاراتش را تکذیب و ادعا کرد اسیدپاشی کار خودش بوده است.

وی درخصوص انگیزه‌اش از اسیدپاشی گفت: از مدتی پیش و برخلاف خواسته‌ام با یکی از بستگان عقد کردم، اما به پسری به نام امید علاقه داشتم. به همین علت چندین بار از همسرم خواستم تا از یکدیگر جدا شویم، اما او همچنان به زندگی با من اصرار داشت. به همین علت موضوع اسیدپاشی را با امید در میان گذاشتم. او ابتدا راضی به این کار نبود، اما با اصرار من قبول کرد تا برایم اسید تهیه کند. سپس در کوچه به روی دست‌ها و سرم اسید ریختم و پس از آن عنوان کردم مورد اسیدپاشی قرار گرفته‌ام.

در ادامه امید دستگیر شد که با تائید اظهاران زن جوان گفت: از چند ماه پیش با دختری آشنا شدم، اما پس از مدتی متوجه شدم او ازدواج کرده است. او عنوان می‌کرد علاقه‌ای به زندگی با همسرش ندارد؛ پس از مدتی موضوع اسیدپاشی بر روی خودش را مطرح کرد، اما من مخالفت کردم. همچنان اصرار بر این کار داشت و من نیز به اصرار وی هشتم آذر اسید تهیه کرده و به او دادم.

یکی از دوستان زن جوان هم در جریان تحقیقات مدعی شد، او علاقه‌ای به همسرش نداشت و چند بار گفته بود قصد آسیب زدن به خود را دارد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: در آخرین تحقیقات از امید، او عنوان کرد زن جوان برای جدایی از همسرش و ازدواج با او اقدام به اسیدپاشی بر روی خود کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.