مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از سرویس دهی رایگان ناوگان قطار شهری در روز شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

 سرویس دهی رایگان قطارشهری در روز شهادت امام رضا (ع)

به گزارش قدس آنلاین، قاسم طاهری ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری و آرزوی قبولی عزاداری های مومنان خداجوی افزود: طرح پیشنهادی این شرکت در خصوص اعلام سرویس دهی رایگان در روز شهادت ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا پس از مساعدت معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک و شهردار محترم مشهد به تصویب شورای محترم اسلامی شهر مشهد رسید و سرویس دهی قطار شهری در روز شنبه 21/9/94 مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) رایگان می باشد. ضمنا سرویس دهی از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 شب با سرفاصله زمانی 4:30 الی 6 دقيقه صورت می پذیرد.

وی هم چنین از افزایش ساعت سرویس دهی این سامانه در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مصادف با ایام رحلت نبی مکرم اسلام ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) تا ساعت 23 خبر داد. 
وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی حضور خیل عظیم عزاداران به منظور بهره مندی از برنامه های حرم مطهر و همچنین هیئات مذهبی سطح شهر، شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد برای جابه جایی آسان همراه با آرامش مسافرین این سامانه آمادگی کامل دارد.

قاسم طاهری افزود: با توجه به حضور هیئات مذهبی از سراسر کشور در این ایام و بهره مندی ایشان از قطار شهری بمنظور تردد به اطلاع می رساند ورود ادوات عزاداری حجیم از قبیل طبل، علم، پلاکارد، سیستم های صوتی و... به داخل ایستگاه ها و واگن های قطار شهری ممنوع می باشد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.