عبد المجید گلستانی، پدر شهیدان گلستانی پس از تحمل بیماری، و اتمام حیات پر خیر و برکت خود با پیوستن به فرزندان شهیدش، آسمانی شد.

پیکر مطهر پدر ۵ شهید دوران دفاع مقدس در دزفول تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، مرحوم عبدالحمید گلستانی پدر شهیدان گلستانی پس از یک دوره بیماری به لقاءالله پیوست.

به همین منظور آیین تدفین و خاکسپاری وی با حضور گسترده شهروندان شهرهای شمالی خوزستان و مسئولان محلی در قطعه صالحین گلزار شهدای دزفول برگزار و پیکر پاک و مطهر وی به خاک سپرده شد.

اجرای مراسم سینه زنی، خاطره گویی، عزاداری و پاسداشت یاد شهدای عالی قدر دوران دفاع مقدس از ویژه برنامه‌های اجرا شده در آیین خاکسپاری پدر شهیدان عالی قدر گلستانی بود.

عبدالحمید گلستانی پدر 5 شهید دوران دفاع مقدس بوده که فرزندان خود را در عملیات‌های مختلف صدام علیه رزمندگان اسلام از دست داده بود.

وی پیش از فوت خود در اجرای کلاس‌ها و مراسم‌های مذهبی و انقلابی شهرهای اندیمشک و دزفول با محوریت آموزش‌های قرائت قرآن اقشار مختلف مشارکت داشت و امام جماعت مساجد مختلف این شهر‌ها بوده است.

عبدالحمید گلستانی پیش از فوت خود، هزینه‌های ساخت یک مسجد در اندیمشک را برعهده گرفته بود تا میراثی جاودان از عمر پر خیر برکت او برای مردم یک‌هزار شهید اندیمشک باقی بماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.