قدس آنلاین- یزد : رئیس کل دادگستری استان یزد بحث امنیت را مهمترین توقع مردم از حاکمیت خواند و گفت: هر فرد در زندگی شخصی و اجتماعی نیازمند امنیت است و مسئولین نظام به عنوان خدمتگذار سعی در تحقق کامل این هدف دارند.

مهمترین توقع مردم ، تأمین امنیت است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا حبیبی در آیین تودیع و معارفه دادستان سابق و جدید بافق با بیان اینکه مقوله امنیت همواره مورد توجه دشمن بوده است، اظهارداشت:  در کشورهایی که استکبار و استعمار را در هدف خود ناکام گذاشته اند ، خدشه به امنیت مهمترین هدفی است که از سوی دشمنان دنبال می شود.

وی امنیت را زمینه ساز جلب اعتماد و حمایت مردم دانست و افزود : مهمترین سرمایه هر نظام و حکومت حمایت مردم است و باید این حمایت مردمی را که در سایه نظام جمهوری اسلامی به دست آمده را قدردان بود و حفظ کرد.

این مقام قضایی به یادآوری حوادث تلخ فتنه 88 پرداخت و گفت : سال 88 تبلور توطئه دشمنان در خدشه به امنیت کشور بود که حوادث تلخ سال 88 را رقم زد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ، وضعیت استان یزد را مطلوب و بدون مشکل خاص اعلام کرد و اظهار داشت : همدلی مردم و همگرایی مسئولین وضعیت خوبی را برای استان به وجود آورده است که باید در جهت حفظ وضعیت موجود تلاش نماییم .

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تشریح وظایف هر دستگاه در قانون ادامه داد: وظایف هر دستگاه به صورت کامل در چارچوب قانون مشخص شده است اما این به معنا جزیره ای عمل کردن نیست و اگر دستگاهی بخواهد به وظایف خود خوب عمل نماید نیازمند همکاری و تعامل با سایر دستگاه هاست.

حبیبی با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی توفیق است خواستار تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم نیز شد و خاطرنشان ساخت : برخورد با مجرم و قاتل هم باید در دستگاه قضایی ، اسلامی باشد.

در این مراسم طی حکمی از سوی آیت ا... آملی لاریجانی ، محمد سجاد اعتباری  به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق منصوب شد .

 در متن این حکم آمده است :

امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن ، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف موفق باشید.

لازم به ذکر است پیش از محمد سجاد اعتباری ، محسن حیدری دادستانی شهرستان بافق را بر عهده داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.