دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: نقاط ضعف و قوت خدمت رسانی به زائران پیاده شناسایی شود.

نقاط ضعف و قوت خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) شناسایی شود

به گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی اصغر احمدی در دیدار با استاندار این استان در مشهد اظهار داشت: آنچه تاکنون در حوزه خدمات امدادی به زائران رضوی به‌ویژه زائران پیاده انجام شده مثبت و ارزشمند است.

وی افزود: در این میان باید تلاش شود ضعف‌ها برطرف و با مشارکت و حضور بخش‌های مردمی بر قوام و استحکام این خدمت رسانی افزوده شود.

استاندار خراسان رضوی نیز گفت: از مهمترین توفیقات مدیران در این استان خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

علیرضا رشیدیان افزود: اقدامات گسترده‌ای برای افزایش ناوگان حمل و نقل در بخش‌های مختلف صورت گرفته و تمهیدات لازم در حوزه‌های اسکان، امنیت، سلامت و تمامی مسائل مرتبط با زائران اتخاذ شده است.

وی تاکید کرد: حفظ رویکرد مردمی بودن این مناسبت و ارتقای فرهنگ میزبانی و خدمت‌رسانی از جمله مواردی است که همواره مورد توجه بوده و نقش دستگاه‌های دولتی در این راستا ساماندهی، مدیریت و تسهیل گری است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر قرار است در جریان بازدید هوایی از جاده‌های خراسان رضوی آخرین وضعیت خدمات رسانی این جمعیت را به زائران پیاده رضوی بررسی می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.