قدس آنلاین – رها واعظی: با اینکه اپل هنوز به طور رسمی، ساخت گوشی هوشمند ضد آب جدید خود را اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد که چندین کاربر در حال تست آیفون جدید هستند.

اپل هنوز برای ساخت آیفون ضد آب جدید خود تلاش می کند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به تازگی خبرهایی از کسانی که در حال تست آیفون جدید کمپانی اپل هستند، در خصوص این گوشی هوشمند لو رفته است.

اپل حق اختراع نوعی پوشش پلاستیکی برای پورت های گوشی هوشمند را ثبت کرده است. این اختراع جدید، نوعی پوشش برای پورت ها و شکاف های اطراف گوشی هوشمند می باشد که مانع ورود آب و مایعات به سیستم داخلی گوشی می شود و برای اتصال کابل ها به گوشی می توان پوشش قسمت مخصوص پورت ها را باز کرد.

ثبت این اختراع باعث شده است که کارشناسان اطمینان بیش تری در خصوص ضد آب بودن گوشی جدید اپل، یعنی آیفون 7  پیدا کنند.

براساس بررسی های دقیق، آیفون 6S تقریبا ضد آب بوده است، اما اختراع جدید اپل با عنوان پوشش عایق ضد آب ثبت شده و این اختراع باعث می شود که از مدارهای داخلی گوشی هوشمند از نفوذ آب محافظت شوند.

این اختراع جدید اپل نشان می دهد که این کمپانی قصد دارد یک گوشی کاملا عایق  ضد آب تولید کنند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی هوشمند ضد آب همان آیفون 7 خواهد بود یا برای مشاهده ی این اختراع، باید منتظر گوشی هایی که در آینده یی دورتر تولید می شوند، بمانیم.

مشخصا، اپل در اندیشه ی تولیداتی مفید تر و محصولاتی شاخص تر نسبت به محصولات گذشته ی خود می باشد. این کمپانی ایده های بلند مدتی برای اختراع در تولید محصولات فناوری و تکنولوژی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.