سینا حسینی: پس از خداحافظی ناگهانی محسن قهرمانی از عرصه داوری، انتظار می رفت مسؤولان کمیته داوران یا مدیران دپارتمان داوری نسبت به این تصمیم بحث برانگیز قهرمانی واکنش نشان دهند، ...

تا  افشاگری نشود، هیچ کسی حرف نمی‌زند؟!

اما در اوج ناباوری نه تنها هیچ یک از مسؤولان کمیته داوران در این زمینه واکنش نشان ندادند، بلکه حتی حاضر نیستند در این باره اظهارنظر کنند.

گفته می شود، مسؤولان دپارتمان داوری ابتدا تصور می کردند، این حرکت یک کار نمایشی و تبلیغاتی است، اما وقتی نزدیکان محسن قهرمانی به مدیران دپارتمان داوری اطمینان دادند که قهرمانی پس از اتمام بازی تراکتورسازی – استقلال از دنیای داوری خداحافظی خواهد کرد، به فکر سیاستگذاری در این باره افتادند. البته در این خصوص اختلاف‌هایی در کمیته داوران میان اعضای دپارتمان و کمیته داوری به وجود آمد، اما در نهایت فریدون اصفهانیان و مسعود عنایت به این جمع بندی رسیدند که فعلاً هیچ موضعی در قبال ماجرای خداحافظی محسن قهرمانی نگیرند تا پیامدهای این حرکت قهرمانی پدیدار شود.

گفته می شود، مسؤولان کمیته داوران به این علت از موضع‌گیری پرهیز کردند تا ببینند محسن قهرمانی چه سیاستی را در نظر خواهد گرفت، از آنجا که محسن قهرمانی اعلام کرده است، قصد دارد در برنامه 90 دست به افشاگری بزند و درباره آنچه بر او گذشته است، حرف بزند، مدیران فدراسیون فوتبال به مسؤولان کمیته و دپارتمان داوری  توصیه کردند، فعلاً هیچ حرفی در این زمینه نزنند تا مصاحبه وی از برنامه 90 پخش شود، سپس در واکنش به اظهارات قهرمانی توضیحات لازم را ارایه کنند.

با این حال برای آگاهی از مواضع شخصی فریدون اصفهانیان و مسعود عنایت با این دو مقام مسؤول تماس‌هایی جداگانه‌ای داشتیم، اما هیچ یک از این دو مسؤول حاضر به پاسخگویی در این ارتباط نشدند، نکته جالب توجه این بود که فریدون اصفهانیان با وجود اینکه پیش از این در خصوص خداحافظی ناگهانی قهرمانی اظهارنظر کرده بود، در اقدامی قابل تأمل به یکی از نزدیکانش اعلام کرده، فعلاً هیچ حرفی در این باره نخواهم زد، اما قطعاً در آینده ای نه چندان دور در این زمینه اظهاراتم را بیان خواهم کرد.

نکته قابل تأمل دیگر در این باره اینجا بود که هیچ یک از کارکنان فدراسیون فوتبال هم جرأت اظهارنظر در خصوص این مسأله را به خود ندادند؛ چون آن‌ها یقین داشتند با نخستین اظهارنظر هجمه سنگین انتقادی مسؤولان کلیدی فدراسیون به سوی آن‌ها سرازیر خواهد شد، برای اثبات این مسأله می توان به برخورد هوشنگ نصیرزاده در قبال این مسأله اشاره کرد، در شرایطی که قرار بود هوشنگ نصیرزاده در این خصوص با قدس حرف بزند، وی به صورت کاملاً خودجوش تلفن همراه خود را خاموش کرد تا مجبور نشود در این باره حرفی بزند.

اما برخلاف مسؤولان کمیته و دپارتمان گفته می شود، کانون داوران ایران به زودی در این باره موضع گیری خواهد کرد تا در سکوت خبری، مسؤولان کمیته و دپارتمان به نوعی از محسن قهرمانی تجلیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.