دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شرایط فعلی اقتصاد کشور کمرشکن است و تا زمانی که دولت مدیران خود را غربال نکند، همچنان با مشکلات مواجه‌ خواهد بود.

شرایط اقتصادی کشور کمرشکن است/ دولت در صورت عدم غربال مدیران خود همچنان با مشکلات مواجه خواهد بود
به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور گفت: با وجود آمار و اطلاعات در مورد وضعیت اقتصادی کشور، آنچه که باید در سفره‌های مردم احساس شود، نشده است و شرایط اقتصادی برای مردم کمرشکن است و خانواده‌ها در شرایط سختی قرار دارند.

وی افزود: آنچه که در مورد عملکرد دولت یازدهم از ابتدای کار خود تاکنون می‌توان گفت این است که انتظاراتی که مردم در بهبود وضعیت اقتصادی داشته‌اند محقق نشده است، فقط یک آرامش روحی بر جامعه حاکم شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: ناتوانی برخی مدیران استانی دولت به جای بهبود وضعیت، شرایط اقتصادی را برای مردم ناگوارتر کرده و علی‌رغم ارائه بسته‌ها و ابلاغ سیاست‌ها در ارتباط با بهبود وضعیت اقتصادی، در سطوح پایین‌تر مدیران نالایق در استان‌ها باعث شدند تا این برنامه‌ها اجرایی نشود.

نکو خاطرنشان کرد: در زمانی که دولت یازدهم اقدام به غربال کردن مدیران خود نکند، همچنان با مشکلاتی در بحث اجرا مواجه خواهد بود، چرا که تا زمانی که مدیران، مدیران قوی‌ای نباشند و سیاست‌ها به طور صحیح اجرا نشود، همچنان ما شاهد در جا زدن خواهیم بود.

وی در پایان گفت: اگرچه دولت در بحث کنترل تورم توفیق‌هایی داشتند اما در دوره رکود، تورم خود به خود کنترل می‌شود و زمانی که رکود بر جامعه حاکم است و حتی تشدید می‌شود، تورم کاهش پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.