قدس آنلاین- تبریز: دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی بر اطلاع‌رسانی در محدوده تعیین شده قانونی تاکید کرد و گفت: ستاد انتخابات استان آماده است تا در محدوده تعیین شده قانونی اطلاعات لازم را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

ستاد انتخابات استان آماده همکاری با رسانه‌هاست
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رضا استادرحیمی در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و کمیته اطلاع‌رسانی این ستاد، با تاکید بر اهمیت آگاهی در توسعه کشور و توسعه سیاسی اظهار داشت: هر چه آگاهی مردم بالاتر رود توسعه کشور در ابعاد مختلف نیز سریع‌تر خواهد شد و در این میان نقش شبکه‌های اطلاع رسانی و مجازی در ارتقای آگاهی مردم مهم است.

وی بر نقش اطلاع‌رسانی در تخلیه هیجانی جامعه قبل از انتخابات و آموزش‌های اجتماعی و تضارب آرا تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم عقلانیت را در جامعه‌ ساری و حاکم کنیم آینده کشور به سمت آگاهی و بیداری بیشتر و نظم برتر حرکت خواهد کرد.
استادرحیمی تصریح کرد: با آگاهی و مدیریت بیشتر در زمینه فرآیندهای اجتماعی موفق‌تر خواهیم بود و اگر آگاهی مردم بیشتر شود در زمینه برگزاری سالم و پرشور انتخابات نیز موفق‌تر خواهیم بود.
وی یادآور شد: باید این اعتماد در مردم ایجاد شود که رای آنان محافظت شده و از سوی دیگر آرای آنان در جامعه تاثیرگذار است و در این میان نقش اطلاع‌رسانی بسیار مهم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.