رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قیام تاریخی ۹ دی گفت: برخی هنوز از این قیام ملی درس نگرفتند و بازهم در جلسات شبانه به دنبال توطئه هستند.

برخی هنوز از قیام ۹ دی درس نگرفتند و در جلسات شبانه به‌دنبال توطئه هستند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سردار محمد رضا نقدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجمع عالی بسیج یک اتاق فکر بزرگ ملی با بیش از 100 هزار عضو در تمامی تخصص‌ها است و دانش‌آموز و دانشجو در آن حضور دارند. این مجمع جلسه سالانه خود را امروز و فردا برگزار می‌کند و هدف آن بررسی اسنادی است که توسط کمیسیون‌های 17 گانه قرار گرفته و نتیجه جلسات در قالب اسنادی منتشر می‌شود.

وی گفت: نتایج و برآیند مجمع در سه سند منتشر می‌شود و مشکلات و راهکارهای آن در این اسناد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در تمامی شهرها، بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی وجود دارد و در مجمع هم بخشی از آن را دانشجویان تشکیل می‌دهند و از تمامی اقشار در این مجمع حاضر هستند.

سردار نقدی در ادامه با بیان اینکه آمریکا امروز بر مردم نیجریه و نفت آن چنبره زده است، تاکید کرد: نفت در این منطقه بسیار در تلاطم است و دوست دارند مزاحمی برای چپاول نیجریه نداشته باشند. آنچه اتفاق خواهد افتاد برعکسِ خواسته آن‌هاست و خون مردم نیجریه بیداری بیشتری را به‌دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیشرفت اسلام ناب محمدی در نیجریه بسیار زیاد بوده و آمریکا از این پیشرفت در وحشت است زیرا نیجریه حیات خلوت نفتی آمریکا است، منتهی تجربه انقلاب اسلامی نشان داده این حرکت به نتیجه نمی‌رسد و آمریکا از این کار خود پشیمان می‌شود.

رئیس بسیج مستضعفین گفت: تمام ملت ما و ظرفیت اسلام جوابگوی حل مشکلات کشور است و کفِ خواسته ما این است که راهکارهای ما که در قالب سند ارائه می‌شود، اجرایی شود.

سردار نقدی با اشاره به قیام تاریخی 9 دی خاطرنشان کرد: 9 دی قیام ملی مردم بصیری بود که امام خمینی(ره) فرمودند بهترین مردم دنیا هستند و این فرمایش امام راحل در 9 دی نشان داده شد. برخی هنوز از این قیام ملی درس نگرفتند و بازهم در جلسات شبانه به دنبال توطئه هستند.

دومین همایش سراسری مجمع عالی بسیج، امروز با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت‌الله علم‌الهدی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد، مسئولان لشکری و کشوری و نیز 2 هزار تن از نخبگان عرصه‌‌های مختلف کشور و جمعی از مقامات و مسئولان عالی‌‌رتبه استان‌‌های کشور در مشهدمقدس آغاز به‌کار کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.