قدس آنلاین-ایلام: فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: براساس ارزیابی ها و بازرسی های بعمل آمده توسط بازرسان ناجا در هفته پلیس، این مجموعه انتظامی توانسته است برای چهارمین سال متوالی به رتبه برتر کشوری دست یابد.

کسب رتبه برتر کشور توسط نیروی انتظامی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی در مراسم تجلیل از فعالان هفته ناجا در استان که در سالن الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: این توفیق مرهون زحمات همکاران خدوم مجموعه های مختلف انتظامی و حاصل همکاری و همراهی خوب همه مردم و دیگر مسؤلان استان است.

وی با بیان اینکه در طول هفته ناجا 680 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، آموزشی و...، در سطح استان برگزار شده است، افزود: از این تعداد برنامه اجراء شده در هفته ناجا، حدود 40 برنامه شاخص و 17 برنامه نیز ابتکاری بوده است.

فرماندهی انتظامی استان ایلام آموزش همگانی، اطلاع رسانی بموقع، تنویر افکار عمومی، شناخت آسیب های اجتماعی و برخورد جدی با هنجارشکنان را از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی استان در سالجاری برشمرد و بیان داشت: بدون همکاری و همراهی همگانی، هیچگونه اهدافی محقق نخواهد شد.

سردار علی دولتی به برگزاری مراسم باشکوه اربعین امسال اشاره و از خدمات و زحمات همه پرسنل انتظامی و مردم فهیم استان تقدیر کرد و یادآور شد: در این مانور واقعی، همدلی و همزبانی خاصی حاکم بود و همگی به خوبی درخشیدند و در خدمت زائران بودند.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان هفته ناجا در سالجاری از جمله« غلامرضا محمدمرادی » سرپرست و خبرنگار روزنامه قدس و سایت خبری-تحلیلی قدس آنلاین با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.  

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.