معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: اجرای طرح زمستانی امداد و نجات هلال احمر در جاده های این استان آغاز شده است.

طرح زمستانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل بهمن آبادی در گفت و گو با  ایرنا افزود: این طرح تا 20 فروردین سال آتی و همزمان با اجرای طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در این چارچوب 25 پایگاه امدادی ثابت، هشت پایگاه و در مجموع 33 پایگاه در محورهای خراسان رضوی فعال خواهند بود.
معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از بکارگیری یک فروند بالگرد امداد و نجات در جاده های استان خبر و ادامه داد: در اجرای این طرح یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در جاده قوچان و 33 دستگاه آمبولانس نیز در سایر جاده ها در خدمت هستند.
وی گفت: در این چارچوب 157 نیروی امداد و نجات در جاده ها به کمک مسافران، در راه ماندگان، حادثه دیدگان و مصدومان خواهند شتافت.
بهمن آبادی افزود: به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران و در راه ماندگان همچنین پنج هزار بسته اضطراری در نظر گرفته شد که هزار بسته آن توزیع شده است.
وی ادامه این بسته ها را محتوی بطری آب معدنی، بیسکویت، کشمش و خرما اعلام کرد.
جمعیت هلال احمر استان شش میلیون نفری خراسان رضوی 31 پایگاه امداد و نجات، 20 نمایندگی و شعبه، 433 کارمند، 44 دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، دو هزار و 340 امدادگر، 40 هزار داوطلب و 103 هزار عضو جوانان هلال احمر در اختیار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.