معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه گفت: انتظار از مبلغان این است که تبلیغ خود را محصور در محراب و منبر نکنند، حضور فعال و آگاهانه مبلغان در محیط‌های مختلف بسیار ضروری است.

تبلیغ در محراب و منبر محصور نشود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد در افتتاحیه اردوی آموزشی و فرهنگی روحانیون مستقر در استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تبلیغ دین در مناطقی که شرایط ویژه‌ای داشته و از اهمیت فراوان برخوردار است، نعمت و توفیق بزرگ الهی به شما مبلغان است.

وی ادامه افزود:‌ مسئولیت سنگینی برعهده ماست و باید مخلصانه در انجام این مهم تلاش کنیم و بدانیم که خداوند متعال و معصومین علیهم السلام نظاره‌گر فعالیت‌های ما هستند.

روستاآزاد با اشاره به اهمیت تبلیغ در مناطق مرزی خاطرنشان کرد: بحث تبلیغ و توانمندی مبلغان در مناطق مرزی خصوصا استان سیستان و بلوچستان از اولویت‌های ویژه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است که تلاش می‌شود حمایت‌های مادی و معنوی خود را در این خصوص به نحو احسن انجام دهد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار کرد: انتظار از مبلغان این است که تبلیغ خود را محصور در محراب و منبر نکنند، حضور فعال و آگاهانه مبلغان در مدارس،‌ خوابگاه‌ها، زندان‌ها،‌ کمپ‌های ترک اعتیاد و مکان‌های ورزشی و... بسیار لازم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.