معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان گفت: بخش‌های مختلف عرصه ورزش مانند وزارت، رسانه‌های ورزشی و نخبگان ورزشی در انتقال فرهنگ مطلوب ورزشی به جامعه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

رسانه‌ها و نخبگان ورزشی در انتقال فرهنگ مطلوب ورزشی نقش خود را به خوبی ایفا کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، عبدالحمید احمدی ظهر امروز در همایش ملی برند در ورزش که در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برای نخستین بار است که همایشی با این عنوان در کشور برگزار می‌شود و دانشگاه فردوسی مشهد مبدع این حرکت است.

معاون فرهنگی وزیر ورزش افزود: برند ورزش را باید مورد توجه قرار بدهیم و باید دید که آیا از ظرفیت ورزش می‌توان به عنوان برند در جامعه استفاده کنیم یا خیر.

احمدی بیان کرد: نقش کسانی که در ورزش مسئولیت دارند و در جایگاه‌های مختلف جامعه، ورزش را با آنها می‌شناسند در توسعه برند و ایجاد یک تصویر مطلوب باید مورد توجه قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تاکید شده برندها در ارتقای فرهنگی یک جامعه می‌توانند نقش ایفا کنند، بخش‌های مختلفی در ورزش مسئول هستند و برآیند بخش‌های مختلف ورزش آن تابلویی که جامعه از این عرصه می‌بیند را ترسیم می‌کند لذا موضوع برند در ورزش باید مورد توجه قرار بگیرد.

احمدی تصریح کرد: بخش‌های مختلف عرصه ورزش مانند وزارت، رسانه‌های ورزشی و نخبگان ورزشی در انتقال فرهنگ مطلوب ورزشی به جامعه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه جامعه، ورزش را در رفتارها و عملکرد ما می‌بیند و طبیعتا این مسئولیت را باید متوجه باشیم که اگر در راستای ارتقای برند ورزش کاری نمی‌کنیم حداقل نباید اقدامی انجام دهیم که به برند ورزش لطمه‌ای وارد شود، تاکید کرد: نتایج این همایش می‌تواند در اختیار همه بخش‌های متنوع ورزش در کشور قرار بگیرد.

وی در پایان یادآور شد: توسعه برند ورزش باید با برگزاری چنین همایش‌هایی مورد توجه قرار گیرد.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.